#1 Skrevet Juli 7, 2005 Noen som på stående fot kan si hvordan det går med AAN kam-set med et 3b oppsett (ecu)? eller er de kanskje like kammene på 3b og aan.. Har og alternativ og bruke en 7a kam på eksos og aan på innsug, men vet ikke hvordan dette går med 3b ecu\motor..? At dette går, vet jeg jo. Men må det mappes om++ er vel egentlig spørsmålet! Noe med erfaring her? eller så blir det jo en ny erfaring herfra..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2005 AAN, 3B & ABY har vel like kammer. Ved å bruke 7A eksoskam og AAN (eller 7A) innsug, vil du endre VE (Volumetrisk Effekt). Du burde derfor mappe om. Men det er jo mange som kjører med dette oppsettet uten remapping. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2005 Er vel slik jeg tenkte meg. Men 7a på innsug vil nok gi et noe dårligere bunndrag og mere på topp, så det er nok mindre aktuelt vil jeg tro. Blir vel 7a på eksosen da, så får vi se hvordan det går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...