#1 Skrevet Juli 7, 2005 Det ble aldri den felgen jeg ville ha, RS6 felgen kom aldri selv etter mange lovord Så da etter hui og hast ble det bestemt at jeg skulle ta den som vist under, noe måtte jeg ha bilen er rett rundt hjørnet! Men tror dere denne felgen vil passe på en svart helt ny Passat?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2005 Det er godt mulig...Hva er dim. da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2005 Helst ikke under 19" håper jeg....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2005 Ikke lett å si hva som vil passe på nye passaten, men chrome felger som er mindre enn 19" på en så stor bil blir litt for mye "kebab" for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2005 245/35-19 er dimmene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2005 Det ble aldri den felgen jeg ville ha, RS6 felgen kom aldri selv etter mange lovord Så da etter hui og hast ble det bestemt at jeg skulle ta den som vist under, noe måtte jeg ha bilen er rett rundt hjørnet! Men tror dere denne felgen vil passe på en svart helt ny Passat?? Blir nok pent dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2005 Sånn ser dem ut på en litt eldre passat. Tørr jeg spørre hva du måtte gi for dem?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 7, 2005 Blir ikke det litt mye gummi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 7, 2005 Uff sannelig ikke sikker på om jeg liker det jeg ser Kan hende det er 30 profil som kommer, vet ikke.... Kommer på 11k inkludert dekk. Her er i allefall bilen, bedre bilder kommer nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 7, 2005 Den nye Passaten står på 215.55 x 16 orginalt mot den gamle som hadde 205.55 x 16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 7, 2005 Jeg ville gått for RS4 eller A8 felger i 19" på den Passaten,de ser stoooore ut også.Hadde vært perfekt! Får RS4 felger til ca 12-13K med dekk i 19". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 8, 2005 Kommer på 11k inkludert dekk.QUOTE] Hvor har du handla henn da?? Å de sier at shariff er billig!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 8, 2005 hehe, vet om noen som er mye billigere enn shariff jeg Men har sagt det jeg Thomas..hvis det ikke passer så tar vi å prøver dem på a4en min... Kan hende vi må sette på nye dekk da men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...