#1 Skrevet Juli 7, 2005 Hei ! Skal kjøpe meg noen brukte felger 7x15 med 50 dekk, Lurer på om de passer på min 80 GTE. Innpress er ET30 mens det er ET45 tror jeg på min originalt. Skal hente de i morgen så kommentarer mottas med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2005 Hvis dine orginalfelger er 7" brede vil disse stikke 15mm lenger ut. Da kan du jo måle selv og se....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2005 Hvis dine orginalfelger er 7" brede vil disse stikke 15mm lenger ut.Da kan du jo måle selv og se....... Det høres ikke så mye ut. Sjekker i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2005 Ja orginal dimen er khmm 7x13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2005 Dette går bra. Om du skal senke mye bør du kanskje valse, men det er ofte avhengig av dekkdimensjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2005 Ja er 99% sikker på at det går fint. 15mm er ikke så mye. Dekk dimmen er 195/50-15 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2005 Ja er 99% sikker på at det går fint. 15mm er ikke så mye. Dekk dimmen er 195/50-15 . Det er faktisk mye når de små marginene er der. På Arild sine adapter/spacere dreide jeg av 2 mm som var forskjell mellom mye subb og ingen subb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 7, 2005 Det er faktisk mye når de små marginene er der.På Arild sine adapter/spacere dreide jeg av 2 mm som var forskjell mellom mye subb og ingen subb OK. What ever Jeg vil at de skal passe og da passer de vel sikkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 7, 2005 7X15 ET30 burde fungere på din bil, men du kan få noen problemer med forskjermene. Jeg har kjørt 7,5X17 ET35 og hadde litt subbing foran (og bak, men FWD er smalere i bakstillingen enn quattro). Det er klart, et 205/40R17 dekk er større i omkrets enn et 195/50R15 så det er ikke sikkert du får problemer. Du burde nesten prøve hjula på bilen før du betaler for dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 9, 2005 Dette gikk akkurat og ble mye tøffere en forventet. Felgene ser mye større ut en de er. Jeg må nokk skaffe meg kamera så jeg kan legge ut bilder. Takk for innspill MVH Happy MAN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 9, 2005 Jeg må nokk skaffe meg kamera så jeg kan legge ut bilder. Det syns jeg høres ut som en god ide! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 10, 2005 Noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 10, 2005 Det der må jeg si så ut som et stykk strøken GTE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 10, 2005 Det der må jeg si så ut som et stykk strøken GTE! Hjertelig takk og ja det stemmer. Etter min 20v stoppet var jeg helt despo. En måned i Mazda 323 gjorde ting bare værre men så kom jeg over denne 15min fra der jeg jobber. Forige eiger hadde hatt bilen lenge og virkelig hold den fin. Tror han jobbet for Audi eller noe, hadde Audi genser på seg. Det var feks. tvinet og teipet tøystykker rundt alle ledninger i dashbordet så de ikke ristet under kjøring. 0 rust. Har en brukt motor nr 2 som jeg skal overhale og små trimme og sette i. Det blir digg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 10, 2005 Det der må jeg si så ut som et stykk strøken GTE! Helt enig, her fortjener vi å få se noen enda bedre bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 10, 2005 Har planer om eget prosjekt tråd ala Torgeir sin. Må bare lære meg å bruker forumet her og spare litt så prosjektet ikke tar alt for lang tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 11, 2005 khm. Jeg synes bilen opfører seg litt stressa med disse nye hjula. Sporer litt og det er ok. Sporer ikke mer en vanlig. Det som jeg ikke liker er at den vandrer litt på veien og det virker som om karosseriet vrir seg litt i svingene. Hvis jeg kjører litt slalom så føeler jeg at først svinger hjula så kommer karosseriet etter. Kan det skyldes for stor sporvidde eller er det dekk ? Dekk passer til bilen i hvertfall. Det står det om i tabelen " Identiske dekk str.) siste "BIL". Litt kjipt å kjøre sånn, føler meg litt usikker på bilen. Det heter vel kanskje manglende retninsstabilitet eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 11, 2005 Hvis jeg kjører litt slalom så føeler jeg at først svinger hjula så kommer karosseriet etter. Kan det skyldes for stor sporvidde eller er det dekk ? Jeg tror ikke det er noen av delene, høres mer ut som slitte foringer i understellet, da spesielt de store på bakakselen, men lenkarm-foringene foran også, for ikke å glemme foringene på panhard-staget bak (skrå-staget på bakakselen). De foran kan byttes til polyurethan, men jeg vet ikke om noen lager slike til bakakselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 11, 2005 Har tenkt på det ja. Har også slitte dempere som må skiftes. Det er altid noe... De foran kan byttes til polyurethan, Hvor for man kjøpt slike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 11, 2005 F.eks. Autopower, eller direkte fra Superflex, som jeg bestilte fra for noen år siden. Foringene er de samme foran på alle 79-95 Audi 80, 90 og Coupe (også bak på quattro) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 11, 2005 Ble bra dette Sigvards :-) Fin og velholdt bil! Lykke til med ny motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 15, 2005 Apropo felg og dim...jeg hadde 80 GTE (se lille bildet til venstre her...) med Brock`s 9x16 ET 30 og 215/40x16.....Syntes det var driit-gromt selv.... Sammen med litt senk og annet var det knall-tøfft....Se prosjekt-tråden til Torgeir Loe for bilder...!! (Har de ikke tilgjengelige nå). Lykke til med bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 16, 2005 Apropo felg og dim...jeg hadde 80 GTE (se lille bildet til venstre her...) med Brock`s 9x16 ET 30 og 215/40x16.....Syntes det var driit-gromt selv.... Sammen med litt senk og annet var det knall-tøfft....Se prosjekt-tråden til Torgeir Loe for bilder...!! (Har de ikke tilgjengelige nå). Lykke til med bilen... Hei ! Har følgt med på Torgeir sin tråd. Veldig bra tråd å følge med på. Bilen din så tøff ut med den dimmen. Det er litt samme stilen (driit-gromt ) jeg har fått på min nå. Tenker å kjøpe 15' ATS Classic til neste sommer. (Står på Håkon Sandberg sin 80 GT) Har planer om Bilstein B6 dempere.+++. I need more Money 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 26, 2005 Har løst problemet med sporing og retnings stabilitet. Det hadde kommet noe mellom bremse disken foran og hjul nav. Renset alt, satt på hjula og bilen ble som ny. (Nesten) Ristingen i rattet var også vekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 26, 2005 Spørsmål. Hva er dimmen og størelsen på hjulbolter til bilen min? Må ha litt noen litt lengre hjulbolter nå når jeg har fått felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...