#1 Skrevet Juli 7, 2005 Jeg har av og til hard ventlillyd som forsvinner når jeg gir litt gass. Har hørt at disse motorene er følsomme for valg av olje. Hva skal jeg velge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2005 Kom igjen, da folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2005 Kjører med Felleskjøpets syntetiske olje på min PL-motor. Det har holdt kjeft helt til forrige uke. Det blir nye løftere til helga.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2005 Kjører med Felleskjøpets syntetiske olje på min PL-motor. Det har holdt kjeft helt til forrige uke. Det blir nye løftere til helga.... Må toppen av for å skifte løftere på denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2005 Må toppen av for å skifte løftere på denne bilen? toppen må ikke av for og skifte løfterne, du tar bare bort kammen, bruk castrol olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2005 toppen må ikke av for og skifte løfterne, du tar bare bort kammen, bruk castrol olje Supert! Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...