Hvor kjøpe gode TX piper?

Anbefalte innlegg

Driver å krangler med en TX45 bolt på S4n og foreløpig har fire biltema piper/bits måtte bøte med livet. 

 

Har prøvd det meste av håndverktøy, elektrisk muttertrekker og på luft. Samme resultat hver gang. Eneste variasjon er hvor fort det spruter deler av pipa/bitsen.

 

Hvor får jeg kjøpt verktøy som funker?

 

Ser wurth har et sett, er de verdt et forsøk?

 

 

20200714_204354.jpg

20200714_204604.jpg

20200715_011016.jpg

Screenshot_20200715-104003_Chrome.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleit med det samme på min S4. Knakk eller bøyde diverse piper fra Biltema, Bahco + andre billigmerker.

Kjøpte til slutt 2 piper på Tess. En USAG (tror jeg det var) og en Teng tools. Hadde mest trua på USAG, men prøvde den fra Teng tools først og den klarte det med glans.

Fikk kjøpt de løse også så det kostet ikke all verden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Sleit med det samme på min S4. Knakk eller bøyde diverse piper fra Biltema, Bahco + andre billigmerker.

Kjøpte til slutt 2 piper på Tess. En USAG (tror jeg det var) og en Teng tools. Hadde mest trua på USAG, men prøvde den fra Teng tools først og den klarte det med glans.

Fikk kjøpt de løse også så det kostet ikke all verden.

Okey, da prøver jeg det. Takk for tips. 🙂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Baco er en sinnsyk verktøyprodusent. 

Skulle ha løs bolten som holder drivknuta i navet. Knakk én vanlig kopp, bristet en kraftkopp (Dette var en sinnsykt kraftig pneumatikk-trekker for traktorbruk) men Baco-koppen holdt ikke bare sammen, men den dro ut bolten også. 

 

Har ikke prøvd deres TX og XZN, men hvis det holder samme standard kommer ikke dem heller til å ryke. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Baco er en sinnsyk verktøyprodusent. 

Skulle ha løs bolten som holder drivknuta i navet. Knakk én vanlig kopp, bristet en kraftkopp (Dette var en sinnsykt kraftig pneumatikk-trekker for traktorbruk) men Baco-koppen holdt ikke bare sammen, men den dro ut bolten også. 

 

Har ikke prøvd deres TX og XZN, men hvis det holder samme standard kommer ikke dem heller til å ryke. 

Bahco eller Baco? Bahco er jo ikke kjent for å være noe proff verktøy egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Bahco eller Baco? Bahco er jo ikke kjent for å være noe proff verktøy egentlig.

 

Bacho ja, beklager. 

Ikke vet jeg hva dem er kjent som, men jeg blir religiøs av å observere.

En standard Bahco-kopp holdt der både en vanlig kopp og en kraftpipe ble ødelagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bøyde bahco koppen min så er ikke like imponert desverre. Men teng tools holdt da. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også er det vel en kjensgjerning at det siste man prøver (som tilslutt løsner det) er det beste, selvom alt man har prøvd frem til da kan ha bidratt til å løsne på ting. 😆

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det fins bacho hobby, og proff serie.

Proff serie mm piper er værtfall likt med Snap-On. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Würth piper gjorde susen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.