#1 Skrevet Juli 15, 2020 (endret) Driver å krangler med en TX45 bolt på S4n og foreløpig har fire biltema piper/bits måtte bøte med livet. Har prøvd det meste av håndverktøy, elektrisk muttertrekker og på luft. Samme resultat hver gang. Eneste variasjon er hvor fort det spruter deler av pipa/bitsen. Hvor får jeg kjøpt verktøy som funker? Ser wurth har et sett, er de verdt et forsøk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2020 Sleit med det samme på min S4. Knakk eller bøyde diverse piper fra Biltema, Bahco + andre billigmerker. Kjøpte til slutt 2 piper på Tess. En USAG (tror jeg det var) og en Teng tools. Hadde mest trua på USAG, men prøvde den fra Teng tools først og den klarte det med glans. Fikk kjøpt de løse også så det kostet ikke all verden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 39 minutter siden, Rune Okan skrev: Sleit med det samme på min S4. Knakk eller bøyde diverse piper fra Biltema, Bahco + andre billigmerker. Kjøpte til slutt 2 piper på Tess. En USAG (tror jeg det var) og en Teng tools. Hadde mest trua på USAG, men prøvde den fra Teng tools først og den klarte det med glans. Fikk kjøpt de løse også så det kostet ikke all verden. Okey, da prøver jeg det. Takk for tips. 🙂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2020 Baco er en sinnsyk verktøyprodusent. Skulle ha løs bolten som holder drivknuta i navet. Knakk én vanlig kopp, bristet en kraftkopp (Dette var en sinnsykt kraftig pneumatikk-trekker for traktorbruk) men Baco-koppen holdt ikke bare sammen, men den dro ut bolten også. Har ikke prøvd deres TX og XZN, men hvis det holder samme standard kommer ikke dem heller til å ryke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 44 minutter siden, Joakim Rasmussen Goin skrev: Baco er en sinnsyk verktøyprodusent. Skulle ha løs bolten som holder drivknuta i navet. Knakk én vanlig kopp, bristet en kraftkopp (Dette var en sinnsykt kraftig pneumatikk-trekker for traktorbruk) men Baco-koppen holdt ikke bare sammen, men den dro ut bolten også. Har ikke prøvd deres TX og XZN, men hvis det holder samme standard kommer ikke dem heller til å ryke. Bahco eller Baco? Bahco er jo ikke kjent for å være noe proff verktøy egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 minutter siden, Anders Steen Thoresen skrev: Bahco eller Baco? Bahco er jo ikke kjent for å være noe proff verktøy egentlig. Bacho ja, beklager. Ikke vet jeg hva dem er kjent som, men jeg blir religiøs av å observere. En standard Bahco-kopp holdt der både en vanlig kopp og en kraftpipe ble ødelagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2020 Bøyde bahco koppen min så er ikke like imponert desverre. Men teng tools holdt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2020 (endret) Også er det vel en kjensgjerning at det siste man prøver (som tilslutt løsner det) er det beste, selvom alt man har prøvd frem til da kan ha bidratt til å løsne på ting. 😆 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2020 Husk at det fins bacho hobby, og proff serie. Proff serie mm piper er værtfall likt med Snap-On. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2020 Würth piper gjorde susen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...