#1 Skrevet Juli 7, 2005 Hvordan lufter man kjølesystemet på en VAG 1.8T (Står i en Ibiza, men det er vel det samme over hele linjen?). Har tømt det for kjøleveske og skal fylle ny. Er det selvluftende eller er det noe spesielt som må gjøres ved påfylling? Må fikses i kveld da vi skal på Rudskogen i morgen. Skal over fjellet fra Bergen så alt må funke... Takker for raske svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2005 ingen av påloggede medlemmer som har det minste aning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2005 Det er vel som på alle andre biler, fylle opp, kjøre motoren varm (slik at vifta starter) for så og etterfylle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2005 Det er vel som på alle andre biler, fylle opp, kjøre motoren varm (slik at vifta starter) for så og etterfylle. Takker! Var det vi tenkte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2005 Det går sikkert greit uten å lufte også, men på 1.8T og andre motorer på B5 plattformen så står det i Bentley at en skal lufte, mer info her: http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=151168&postcount=8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2005 Trengte ikke lufte på min 1.8T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2007 Er ikke det en slags plast skru på sjølve radiatoren mener jeg som du kan enten bruke krone stykke på eller større skrujern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2007 1. Den skruen du nevner er for å tappe ut vannet. 2. Du er rundt 2 år for sent ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2007 Har gjort det på en A6 2000 modell og det funket som bare det. Da komm det luft og kjøle veske så holder du den åpen til det kommer kunn kjøle veske så er det gjort. Kanskje tar jeg feil men det var slikt jeg har brukt å gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 20, 2007 Trengte ikke lufte på min 1.8T Da hadde du flaks at vannet fra varmeregisteret ikke ble tappet ut. Det må nemlig luftes, og tror Passat er likt A4 på det. Se http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=544968&postcount=16 for bilde av slangene hvor man lufter. Jeg fikk ikke noe varme inn i bilen før jeg gjorde dette ved kjølevæskebytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 20, 2007 Trengte ikkje å lufte på min A3 1.8T heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...