Erfaringar med DSG programvare

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det nokon som har erfaringar med TCU programvare, fortrinnsvis på DQ250?

 

Bilen min har steg 1 frå O.CT tuning, men dei hadde ikkje klar TCU programvare til mi girkassehjerne endå. Må isåfall tilbake til Lillehammer i eins ærend for det seinare, og det fristar lite. Ser derfor på andre leverandørar, men det virkar å være store variasjonar på kva dei endrar på.

 

Det eg syns er mest irriterande med originalprogrammet er at den er altfor ivrig på å jage opp mot 6. giret i D. Og at kickdown er aktiv i manuell modus.

 

REVO sin TCU programvare endrar ikkje på skiftetidspunkta, iflg. det eg har lest på nettet. APR sin gjer, og får mykje skryt, men den kostar 10k..

 

Nokon som har erfaringar rundt det?

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med APR. Men på en annen "kasse" enn du har på din bil. Absolutt verd pengene. Opplevlesen ble enda bedre med ny programerbar Haldex løsning fra HPA Motorsport.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd å nullstille kassa slik at den lærer seg ditt kjøremønster? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har du prøvd å nullstille kassa slik at den lærer seg ditt kjøremønster? 

Usikker, eg har fått tatt DSG service i mitt eigarskap, det er kanskje eindel av den prosessen? Men trudde ikkje det påvirka skiftepunkta, må undersøke meir :)

 

Eg sjekka forresten litt sammenligna me broren min sin Cupra 300 istad. Han har 6-trinns DSG han og, men virkar som utvekslingen hans er anleis. Han har rett over 2000rpm i 90, i 6.giret, eg har berre 1600rpm. Då var 6. giret litt meir brukande.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter oljeskift, skal DSG-kassene igjenom en syklingsprosess, men jeg hadde prøvd en nullstilling som Thomas foreslår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har googla det litt, og virkar som resetting er for rykkete girskift og denslags, det endrar ikkje på skiftpunkta. Fant forresten ut av at R og Cupra har kortare utveksling på sine DQ250 kasser, den hadde det vore fint å hatt på GTI og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dei seier så, men iflg. ein anmeldelse eg fant så var det ikkje tilfelle, https://www.briskoda.net/forums/topic/441834-revo-dsg-remap-review/

 

"Drive mode chases 6th gear as quick as it did before, meaning the engine spends most of its time out of the power band.  So when you want to go........ you have to wait"

 

Men det kan jo ha komme nye revisjonar av programvaren, tenkte eg skulle høyre med dei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ja, dei seier så, men iflg. ein anmeldelse eg fant så var det ikkje tilfelle, https://www.briskoda.net/forums/topic/441834-revo-dsg-remap-review/

 

"Drive mode chases 6th gear as quick as it did before, meaning the engine spends most of its time out of the power band.  So when you want to go........ you have to wait"

 

Men det kan jo ha komme nye revisjonar av programvaren, tenkte eg skulle høyre med dei.

 

Nå har jeg prøvd Revo sin sw i en Skoda Octavia med 2,0 bensiner og der er den mye hissigere i S. Sjeldent over 4. gir i S og den girer ikke før 6200rpm mot 5800 elns tidligere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn er den originalt i S og, men det blir litt masete å køyre rundt med til vanlig. Er forbedringar i D modusen eg er ute etter, slik at eg slepp å køyre rundt i 6 gir på 1300rpm i 80 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.