#1 Skrevet Juli 7, 2005 Noen som skal på Lokallags treff på søndag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2005 så klart. må jo ta en titt på det nye gliset ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2005 Får se.. Mulig.. må se ann penge pungen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2005 Får se.. Mulig.. må se ann penge pungen.. Det koster ikke noe å komme ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2005 Er det kl 1830 treffet begynner ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2005 Er det kl 1830 treffet begynner ? Starter kl 18.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2005 Håper det kommer fler en sist. Men det er ikke lett denne helgen. Ser ut som vi blir bare tre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2005 Dessverre har eg ikkje tid til å kome.. Trur ikkje eg får muligheiten til å komme før i September. Kan de diskutere om me skal ta ein haustavsluttning på Bilxtra Gjøvik i midten av August? Ta eit lite minitreff? Bilxtra er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2005 Men da kommer det iallefall noen da ? Slik at vi ikke kjører bomtur.. Må si at det frister å ta en titt på den RS4'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 10, 2005 jeg kommer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 10, 2005 Jeg kommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 24, 2005 Noen som kommer i dag ? 24/7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 24, 2005 jeg kommer. ørjan kommer for han sitter på med meg. så kommer det sikkert en 2 er golf oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 24, 2005 Det kommer også en compentitionen. Han er på vei hjemm nå. Med ny bil. Gratulerer Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 24, 2005 jeg kommer. ørjan kommer for han sitter på med meg. så kommer det sikkert en 2 er golf oxo Det stemmer! Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 24, 2005 Det er klokka 18 vel? Kanskje jeg stikker bortom en tur jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...