Anbefalte innlegg

Har gått rykter om sprekk i toppen på bilen min, å som jeg har forstått er ikke dette uvanlig på audi femmeren.. men bilen har gått fint uten noen problemer, men la merke til at når jeg skulle sjekke pluggene i dag, så var det en det olje nedi "tunnellen" til pluggen nærmest torpedoveggen...

dvs at det har på noe vis kommet olje fra oversiden av pluggen (??) og nedi? noen som vet noe mer om dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppdekselpakningen består av en pakning rundt kanten på dekselet og en pakning som ligger og tetter rundt hullene til tennpluggene. Trenger ikke være verre enn at denne pakningen er blitt litt sliten. Burde vel være en overkommelig jobb å demontere og sjekke dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig toppdeksel-pakning? Det er mer vanlig enn sprukne topper for å si det sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde det samme problemet på s2 min, skiftet toppdekselpakning og dermed var alt oki, i topp deksel settet sitter det ringer rund plugg hulla og hvis denne pakningen er beinhard så tetter den ikke mye bra nei.

skift denne pakningen først og ta resten etter på,

tipper problemet er borte da jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok ganske vanlig med lekkasje i toppdekselpakningen å..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki dok.... takk for tipset...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at dekselet er festet med de to lange avstandsstykkene nedi mellom coilene, mange som strever fælt med å få av dekselet til de finner ut av dette! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at dekselet er festet med de to lange avstandsstykkene nedi mellom coilene, mange som strever fælt med å få av dekselet til de finner ut av dette! ;)

Deriblant meg. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.