#1 Skrevet Juli 7, 2005 Fikk en steinsprut i frontvinduet mitt å går. Sprakk litt "innvendig",er det noe egenandel på glass etc når man har Full Kasko.Tenkte liksom å orne meg ett "gratis" nytt vindu. Har vi evt noen steder de fikser sånt som man får rabatt? Er NAF medlem og mener å ha hørt at de tar slikt gratis,noen som vet at det stemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2005 Så og si alle forsikringsselskap tar en egenandel på 1200-2000 kr, så dekker de resten av arbeidet. Da er det som regel heller ikke snakk om bonustap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2005 Så og si alle forsikringsselskap tar en egenandel på 1200-2000 kr, så dekker de resten av arbeidet. Da er det som regel heller ikke snakk om bonustap. Ok,vet du hvor mye skade det må være på vinduet for å kunne ta det på forsikringen? Kan jeg bare si at jeg vil ha nytt vindu og betale egenandelen og dra til en glassmester dude? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2005 Vet ikke hvor mye skade det må være, men er den liten kan den "utvides" Er vel bare å rapportere det til forsikringen ja, og bli henvist til glassmester eller bilverksted som skifter ruta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2005 Vet ikke hvor mye skade det må være, men er den liten kan den "utvides" Er vel bare å rapportere det til forsikringen ja, og bli henvist til glassmester eller bilverksted som skifter ruta. Ok,skal sjekke det ut. Oooops,dæven. Ble "høl" i ruten min jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2005 Gi den ett lett dunk med flat hånd, da sprekker det pent Vi i klubben skal visstnok ha rabattavtale med Autover bilglass (avdelinger i Oslo, Sandvika,Kr.sand,Sandnes,Bergen,Gjøvik,Trondheim, Mo i Rana og resten av verden) står i treffpunkt. Ring 22 68 20 88 og hør med dem, jeg jobber der men er sykmeldt om dagen, men det er fortsatt mulighet for at du treffer på en hyggelig person der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2005 Vi i klubben skal visstnok ha rabattavtale med Autover bilglass Stemmer visst det ja, selv om jeg aldri har hørt navnet før. Står også på forumet's rabatt-sider, under Trondheim (selv om det står at den er landsdekkende) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28647 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2005 Du trenger ikke å kontakte forsikringsselskapet først, det er bare å dra rett til glassmesteren, så blir alt ordna derfra. Men du trenger å vite polisenummeret ditt og hvilket forsikringsselskap seff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 8, 2005 jeg klarte faktisk å knuse ruta da jeg skulle klipse på autopass brikka på torsdag før hovedtreffet. var litt hard å klikke på. Og plutselig ble det en stor stjerne i toppen av ruta. Betalte 2000kr, fikk fiksa det på fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 8, 2005 jeg klarte faktisk å knuse ruta da jeg skulle klipse på autopass brikka på torsdag før hovedtreffet. var litt hard å klikke på. Og plutselig ble det en stor stjerne i toppen av ruta. Betalte 2000kr, fikk fiksa det på fredag. Uff da. Skal sjekke litt ut om Riis Bilglass fikser den på forsikringa,hvis ikke får vinduet seg en "strak høyre" så det sprekker mer.Da MÅ jeg ha nytt indu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...