#1 Skrevet Juli 7, 2005 Er det noen som vet om det er noen forskjell på listene nederst på dørene på rs32 og vanlig 80 eller 90? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2005 Så vidt jeg husker,så er de som sitter på RS2 forskjellig fra alle de andre..Men de skal jo passe om hverandre vil jeg tro..Kjøpte nye til min en gang-ikke akkurat no billig affære 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2005 Om det er forskjell på RS32 dørlister vet jeg ikke men dørlistene på en RS2, og ikke minst selve dørene er forskjellige fra alle de andre. Nytter nok ikke å bare bytte over listene, må ha hele døra skal man ha RS2 lister nede. Er flere som har bygget om dette før, og tatt med da også hele døra fra RS2'en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2005 Om det er forskjell på RS32 dørlister vet jeg ikke men dørlistene på en RS2, og ikke minst selve dørene er forskjellige fra alle de andre. Nytter nok ikke å bare bytte over listene, må ha hele døra skal man ha RS2 lister nede.Er flere som har bygget om dette før, og tatt med da også hele døra fra RS2'en... 90'n og RS2'en bruker vel samme dører, pga de terskellistene som du ikke fikk på 80'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2005 90'n og RS2'en bruker vel samme dører, pga de terskellistene som du ikke fikk på 80'n Dørene er like uten om ikke hull til list i mitten av dør, og det stikker uten en del tapper nederst på døren for å feste klips til listen nede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2005 grunnen til at jeg lurer, er at jeg har rs2 sideskjørt... ser for meg at det blir veldig rart med feil lister nederst på dørene... hva tror folket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2005 grunnen til at jeg lurer, er at jeg har rs2 sideskjørt... ser for meg at det blir veldig rart med feil lister nederst på dørene... hva tror folket Er ganske sikker på at RS2-skjørtene bygger mere ut en 90-listene iaffal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2008 Tar opp en gammel tråd her. er litt ja og nei her etter som jeg ser, men festes rs2 terskellistene akkurat som på 90 og 93- 80,r med de tappene nederst på dørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...