#1 Skrevet Juli 29, 2020 Srs-tec skjermer til Golf 4, 2,5cm bredere enn originalt. Nye i eske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2020 Hei! Hvilken pris hadde du sett for deg? Er dette typen med eller uten blinklys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2020 Med blinklys. 3700,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2020 2500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2020 Hva blir det i frakt på noe slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2020 4-500,- med posten, ser det ut som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2020 2300,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2020 Julepris 2000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 34 minutter siden, Morten Nesset skrev: Julepris 2000,- Pokker, har ikke bruk for, men kjekt å ha ? Kjøper de jeg 🤷♂️ 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2020 Til den prisen er det jo helt latterlig godt kjøp. OG du får vel en mk4 innom en vakker dag og vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 16, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 24 minutter siden, Ola L Lereim skrev: Til den prisen er det jo helt latterlig godt kjøp. OG du får vel en mk4 innom en vakker dag og vel? Har en i garasjen allerede :p Morten: Sendte deg en PM i går kveld. Usikker om du ser det på mobil, jeg fikk iallefall ikke til å sende den fra mobilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...