#1 Skrevet Juli 8, 2005 Jess! Da har jeg lappen Nå kan jeg komme på lokallags-treff jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2005 Gratulerer med lappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2005 takktakk Var en god følelse når sensoren huket av for bestått, og jeg kunne puste lettet ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2005 Husker den følelsen.. du får kjøre pent da! å være fotgjenger savner du nok ikke! jeg er på en måte det for dagen.. heldigvis fordi ingen av bilene mine er i stand Førerkortet mitt får de aldri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2005 Grattis med kortet... Ikke gjør som han 18 åringen fra Steinkjer sist uke da. Liten kolisjon med mistanke om høy fart. Kostbart førerkort kalles det. . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2005 har i alle fall ikke følt noe savn av å være fotgjenger enda Satser på å ikke "tulle" det bort ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...