Anbefalte innlegg

Var ute og tok noen bilder av go`bilen min i det fine været. Flere bilder kommer etterhvert. Kom gjerne med noen kommentarer eller forslag.

DSCF0562 (600 x 450).jpg

DSCF0563 (600 x 450).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

par bilder til...

DSCF0567 (600 x 450).jpg

DSCF0569 (600 x 450).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville vel ha justert panseret litt mere ned, så ville jeg ha satt skiltet der den skal være og til slutt så hadde jeg fjernet alt av klistremerker. (Hadde kanskje sett litt bedre ut om du hadde brukt en annen farge en hvit?)

 

Ellers er det vel en helt grei bil dette...

golf.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes bilen var utrolig kul : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt enig med sigmund i dette med panseret.

 

klistremerkene kunne ha blitt gromme hvis du hadde brukt chrome folie.

andre speil, sota rutene helt rundt, annen vinge bak, mer senk, annen grillist, gjort om skiltplasseringa.

 

Lykke til videre med prosjektet..

 

 

Edti:andre baklys..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klistremerkene er laget i refleksfolie... Denne bilen skal synes! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen fallt ikke i smak hos meg. Alt for mange klistremerker og i mine øyne et veldig dårlig valg av styling.

 

Men for all del gå for det du selv liker.

Bra at ikke allle kjører rundt i like biler :)

 

Edit: felgene derimot : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger. Er klar over at det er en del ting som må forbedres. Sliter litt med å justere panseret. Grillen gjør at jeg ikke får det helt ned. Skiltet står faktisk der hvor det skal stå. Sporet i frontfangeren gjør at jeg ikke kan sette det noe annet sted.

Som Per sa så er klistermerkene laget i refleks folie. Kicker merkene må være på bilen pga avtale med en lokal bilstereo forhandler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yess!

Bilen ser etter mine øyne bedre ut i virkeligheten.

Sikkert noen små detaljer som kunne være gjort noe med, men "all over" en helt ok gjennomført bil.

 

Men Keko. Når skal du gjøre noe med "Bil" under avateren din? Det står fortsatt Polo 1,1. Ehh.... Er jo litt siden den ble solgt vell? ;)

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mer senking, mindre hjul

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute og tok noen bilder av go`bilen min i det fine været. Flere bilder kommer etterhvert. Kom gjerne med noen kommentarer eller forslag.

 

Sideskjørtene var greie nok.... ellers : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy hvor negative alle var da! synes bilen var nice jeg, desutn så bygger man jo slik man selv vil ha d : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens, dere har sagt mer negativt her i denne tråden enn jeg trodde var mulig... : eek :

 

Er ganske sikker på at eier har bygget denne bilen etter eget ønske, og utifra hva han selv syns er kult.

 

Er et ordtak som sier: Om en ikke har noe positivt å si, så ikke si noe.

 

Greit med konstuktive tilbakemld, men ikke begynn å forandre på eiers stil å smak.. Ingen biler er 100%for alle, sånn er det... Ros de bilene dere liker heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes og bilen var kul, mye syting her. At alle ikke ville gjort det samme er jo normalt..

Skiller seg ut dette, strøkent og pent gjennomført.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker jo som at alle dessa Golfa ska væra like..

Bra at noen skiller seg ut, synes denne så bra ut jeg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle tilbakemeldinger. Brukte mye tid på å bygge denne bilen. Heldigvis så har ikke alle samme smak. Som sagt før så var denne bilen bygd som en "demo" bil. Derfor ønsket jeg å ha den litt spesiel. Den har trukket en god del oppmerksomhet. Både positivt og negativt, men all PR er en god PR.

 

Denne ble dessverre solgt for en liten stund tilbake.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.