#1 Skrevet August 3, 2020 Vi arrangerer utstillingstreff på Årabrot go-kart bane sammen med Haugaland Gatebilklubb på søndag 16.8 Dette er første gang vi går sammen med andre klubber her lokalt, og vi håper å kunne få samlet ett godt knippe med biler fra vår klubb! Ihht. FHI sine regler nå om dagene, er vi begrenset til 200 deltakere. Det er 150 plasser til biler/personer som skal stille ut bil, og 50 plasser til publikum. Dette må "kjøpes" i Haugaland Gatebilklubb sin Vipps-butikk Les mer om arrangementet her: https://www.facebook.com/events/1118655175144567/ Del gjerne til flere i klubben Håper vi får masse besøkende fra VACN, så vi får representert klubben vår på en god måte Hvis du har noe spørsmål, ta kontakt med meg, så skal jeg svare så godt jeg kan VED RESERVERING GJØR FØLGENDE: 1. Gå inn på Vipps Appen 2. Trykk "SEND" 3. Skriv "Haugaland Gatebilklubb" i søkefeltet. 4.Vipps 100kr MED FULLT NAVN + BIL til "Hovedtreff" VIPPSKODE #104831 5. Eventuelt 50kr MED FULLT NAVN + TILSKUER om du ønsker å komme og se på. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2020 Kult. Hvis været er bra så stiller jeg med buggyen! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2020 Nice! Bare ta en titt på værmeldingen i neste uke, og gjør opp en mening litt før treffet Husk vi har kun "plass" til 150 biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2020 Begynner å nærme seg såpass at man kan ane litt hvilket vær vi får på søndag Ser lovende ut dette 🙌 Vi har masse ledige plasser igjen, så her er det bare å få meldt seg på 😎 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2020 Jeg stiller med løpsbilen i stand Lupo Gti med helbur . 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...