#1 Skrevet Juli 8, 2005 Jeg var nettopp ute å kjørte en liten tur, i et kryss da jeg skulle gi litt gass merket jeg en del fjusking og treig reaksjon fra motor. Etter 2 min kjøring kom kvit-grå røyk fra eksosen. På lyden var det tydlig det var blitt frieksos. (Tidligere på dagen slo jeg nedi, så det har vel sin naturlige forklaring). Men hva kan denne røyken være?? Det steig også opp litt fra der turboen sitter, men om det er nøyaktig fra den vet jeg ikke, det går jo også eksosrør rett under.. Hjelp meg?? Er svært krise akkurat nå, reiser på ferie neste uke, og alle verksted er så klart lite bemannet og overbooket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2005 kan jo være at turboen kan ha fått skade/sprekk og at olje lekker ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2005 Det kan jo være d, men håper ikke!! Dette må jo være svindyrt.. har snakket med en mekaniker og han har både vært inne på det og toppakning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2005 Er det farlig å starte den om det med turboen er tilfelle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2005 Ut i fra det du forteller ville jeg ikke startet den før jeg hadde funnet ut hva som er problemet. Det er iaffal sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...