#1 Skrevet August 9, 2020 Da krysser vi fingrene for at noen har brukt sine medieprodukter. (Ser @Heine Sørensen har tatt litt iallefall...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2020 Tok ikke veldig mye bilder, og langt ifra noe kjempe kvalitet, men ble da noe🙈 8 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2020 Noen som har bilde/film av bil 35 (grønn passat gt syncro)?? På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2020 Jeg tar gjerne imot bilder av en svart S3 8L som jeg kjørte på fredagen hvis noen har😁. Hadde nr 69 i ruta 👌 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2020 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 6 timer siden, Daniel Bakke Randby skrev: Jeg tar gjerne imot bilder av en svart S3 8L som jeg kjørte på fredagen hvis noen har😁. Hadde nr 69 i ruta 👌 Ikke det beste bildet, men sjeldent syn at du faktisk har ladetrykk og er bak meg 😅😘 @Kristian Larsen Takk for fine bilder 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2020 Har kun disse. Det var alt. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2020 Her er en kort oppsumeringsvideo av vår helg med Passaten. Supert treff til tross for restriksjoner ifbm Covid. 10 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2020 Takk for et bra treff Kokte sammen noen bilder og video av utstilling og kjøringen. Håper det er av interesse... 8 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 timer siden, Håkon Bolme skrev: Takk for et bra treff Kokte sammen noen bilder og video av utstilling og kjøringen. Håper det er av interesse... Takk for en flott video! Skal se om jeg får postet litt bilder i løpet av kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2020 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 10.8.2020 den 10.22, Stian Torvestad skrev: Noen som har bilde/film av bil 35 (grønn passat gt syncro)?? På forhånd takk lagt til 4 minutter senere Utstilling! 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 25, 2020 (endret) ... 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 9, 2020 Flotte bilder og videoer!👌 Noen som har bilder av min Bmw E36 coupe rød? Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 16, 2020 Fikk denne tilsendt på klubbens Facebook side av Bjørnar Huse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...