Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,bare lurte på om det er noen som har akte her jeg...Og som kanskje kunne vært så grei å hjulpet meg med å sjekke opp en ting.... Tror jeg har funnet ut hvorfor bilen min en 1986 modell golf 2 1.6 med pierburg 2e2 forgasser fusker.... Like under ved vakuum klokkken min sitter det en del som går inn til forgasseren,og på denne er det en pakning som er ødelagt...Hører en veldig høy "suge" lyd fra denne,da den ikke er tett..Hvis jeg holder for den så den er tett så går motoren fint....Noen her som vet hvor denne delen som jeg snakker om er,å om det er noen pakning som skal være der? All hjelp mottas med stor takk...!!!

M.V.H

Bård Christian Simonsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe meg : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det denne gasseren? Hvis du har motorkoden så hjelper det en del! Har tilgang på akte jeg.

forgasser golf 2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det bildet er av en monopoint forgasser...Skal få sjekket motorkoden når jeg kommer hjem fra jobb...Men takk for all hjelp så langt.hadde tilgang til akte før hel til den ble borte...!

M.V.H

Bård Christian Simonsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært ute å kikket litt på gasseren,og tror det er del nr 16 (030 129 281) som trengs å byttes.... Noen som vet om dette er ett helt pakningssett? Så ut som det var en liten tynn papp pakning og en tjukk gummiupakning etter dette? Noen som vet om gasseren vil trekke falskluft da denne ikke er helt tett....?

All hjelp mottas med stor takk...!!! :)

M.V.H

Bård Christian Simonsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her som har noen forslag : gråter :: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overhalingssett til forgasser er ikke problem å få kjøpt. Ei heller vanskelig å gjøre det. Møller får trolig ikke tak i. Norsk forgasserservice kan trolig levere sett til deg. Søk på forumet eller gule sider. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått tak i Norsk forgasserservice,men ringte til møller på skedsmo,de hadde ikke inne men kunne bestille ifra tyskland...Pakningsettet kostet 250kr da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.