#1 Skrevet Juli 8, 2005 Monterte inn subb og forsterker i bilen i dag. Men etter 3min med spilling var batteriet heeeelt flatt! Prøvde å starte bilen men sa bare "klikk-klikk" og sentrallåsen låste alle dørene momentant,så jeg er på jakt etter ett Optima Rødtopp batteri når jeg først skal bytte.Mener å ha lest at det var noen her i klubben eller en butikk som solgte det til medlemmer for ca 600kr? I så fall er jeg veeeeeldig intressert i å vite hvem person/butikk det var som solgte det så billig! Evig takknemlig! Torshov skal jo ha 1600kr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2005 hvet mekonomen selger også men husker ikke pris i farten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2005 hvet mekonomen selger også men husker ikke pris i farten Hmm,ok.der får jeg 30% også,men får det sikkert ikke for mer enn 1100kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2005 Jeg kjøpte Maxima til den forige golfen jeg hadde, dette er et knall batteri som du får til 1300,- noen steder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2005 Jeg kjøpte Maxima til den forige golfen jeg hadde, dette er et knall batteri som du får til 1300,- noen steder... Ok,så på Exide Maxxima 900 hos Torshov nå,de skal ha 1600kr. har veeeeldig positive erfaringer med Optima Rødtopp batterit i hvertfall.Brutter`n hadde ett slikt i en Toyota Carina en gang,helt sykt hvor lenge vi kunne stå å spille musikk uten å merke at vi hadde brukt det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2005 Var det 4 eller 6 pols batteri? Sjekk ut Reginol, mener det var der jeg kjøpte mitt for en rimelig penge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2005 Var det 4 eller 6 pols batteri? Sjekk ut Reginol, mener det var der jeg kjøpte mitt for en rimelig penge Ehh,poler å koble kabler på mener du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2005 Er det ikke yellow top de anbefaler til stereo? Synes og ha hørt at red top er mere startbatteri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 8, 2005 Er det ikke yellow top de anbefaler til stereo?Synes og ha hørt at red top er mere startbatteri? Rødtopp er til å ha i motorrommet og Gultopp i bagasjen. http://www.optimabatteries.com/publish/optima/americas0/en/config/product_info/automotive.html Men kan sikkert ha Gultopp i motorrommet også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 8, 2005 Ja, det jeg kjøpte hadde 6 poler (4 vanlige + 2 amerikanske) veldig greit om du har mye som skal ha juice blir mye ryddigere... Ifølge rykter jeg har hørt er Maxima vidreutviklet fra Optima og skal være bedre, noe jeg ikke kan bekrefte da jeg kun har hatt Maxima selv. Om du ikke skulle finne fram til Reginol så ligger det i samme gata som Ikea Furuset, der selger de også 4 liter Hydro Texaco olje til 98,- Grunnen er at det ikke er den fancy dunken med "merkenavnet" men samme olje Er ikke mange som vet dette, men naboen til faren min jobber i et firma som driver med måling av gasser og olje, og det var han som tipset meg om dem, selges rett fra lageret... Så ikke si det til for mange da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 8, 2005 Ja, det jeg kjøpte hadde 6 poler (4 vanlige + 2 amerikanske) veldig greit om du har mye som skal ha juice blir mye ryddigere... Ifølge rykter jeg har hørt er Maxima vidreutviklet fra Optima og skal være bedre, noe jeg ikke kan bekrefte da jeg kun har hatt Maxima selv. Om du ikke skulle finne fram til Reginol så ligger det i samme gata som Ikea Furuset, der selger de også 4 liter Hydro Texaco olje til 98,- Grunnen er at det ikke er den fancy dunken med "merkenavnet" men samme olje Er ikke mange som vet dette, men naboen til faren min jobber i et firma som driver med måling av gasser og olje, og det var han som tipset meg om dem, selges rett fra lageret... Så ikke si det til for mange da Top Secret! Ok,høre på ett Maxima batteri da kanskje. Men fortsatt lyst på ett Optima... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 8, 2005 http://www.reginol.no/ Reginol Norsk Oljeraffineri ble etablert i 1936... ..og raffinerte spillolje frem til 1985/1986. Etter denne tiden skiftet selskapet navn til Reginol Trading A/S. Dette fordi produksjonsselskapet skulle flyttes I påvente av godkjennelse fra STF for å starte opp raffineriet ble alle våre produkter kjøpt inn fra et anerkjent oljeselskap og merket med eget navn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 9, 2005 Ok,høre på ett Maxima batteri da kanskje. Må i så fall være Maxima 900DC, vanlige 900 er startbatteri. http://www.sonnak.com/maxxima900dc.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...