#1 Skrevet Juli 9, 2005 Jeg personlig synes bilder av biler er spesielt kult når dem er i fart, så jeg tenkte vi kunne lastet opp kjørebilder av våre egne biler! Så nøl ikke med å få lastet ut ditt kjørebilde her! Mitt første bilde er av gamle bilen min (cabben) og det nederste er min nye bil (TT BadzR) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2005 bilen er min og fotografen er Arild Dyrkorn. digger suget i det ene bildet der Bare så synd at lykteglassa i ekstralysa var knust 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2005 Min bil =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2005 Her er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2005 Har desverre ikke av hele bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2005 Gamle bilen og ny bilen i fart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2005 Mye tøffe bilder her folkens! Håper det kommer flere etter vært også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2005 Et kjørebilde tatt av Daniel Iversen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2005 Et kjørebilde tatt av Daniel Iversen... Det var ett fett bilde az! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2005 Et kjørebilde tatt av Daniel Iversen... Det bilde var RÅTT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 11, 2005 Foto: Daniel Iversen 2003 Foto: Arild Dyrkorn 2003 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 11, 2005 Et bilde av A4`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 11, 2005 Her er et lite bilde av gamlebilen min, Cool Blue. Bildet er tatt av junior Waadeland (Andreas tror jeg det var?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 12, 2005 Har heller ikke bilde av hele bilen. Ja. Vet at det er langt ned, men det er ikke så farlig så lenge man ikke velter eller detter ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 18, 2005 Noen Andre Som Har Noen Tøffe Bilder Eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 18, 2005 Et gammelt bilde av bilen min i fart på vei til Oslo lokallags første lokallagstreff: Fotograf: Kjetil Bjørntvedt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 18, 2005 Her er noen bilder Daniel Iversen hjalp meg med. Dyktig fotograf:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 22, 2005 Tok et bilde i dag med mobilen. Ble bra synst jeg, men er ikke av hele bilen. Skulle kanskje ha hatt med litt mer av terrenget rundt da men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...