#1 Skrevet Juli 9, 2005 Bryteren min synger på siste værset og knappen er noe smelta. Så denne må byttes. Varmeanlegget mitt er av type VW TermoTronic, så da lurer jeg på følgende. - Kan bryteren alene byttes, eller må hele panelet byttes - Kan jeg bruke bryteren fra alle andre passat'er 35i, er jo bare vifta som regulerer 1,2,3,4... Den delen er forsåvidt lik. -Bjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2005 #bump# Haster da jeg skal dra til onsdag.... Hadde vært flott om noen viste noe om dette =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2005 I delekatalogen ser det ut til at du må bytte hele panelet. Den selges bare som en komplett enhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2005 høres dyrt ut Får sjekke litt videre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2005 Tenkte å poste et bilde som viste hva som var problemet med bryteren... det må vel gå ann å bare bytte noe av dette en hele panelet ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2005 Som sagt, det står ingen løse brytere i delekatalogen, men det kan jo være at selve hastighetsbryteren til vifta er lik på biler med vanlig manuelt varmeapparat også. Det sier selvfølgelig delekatalogen ingenting om, siden delene ikke leveres separate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...