Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe enten v8 eller 90 baklykt med refleks rundt skiltet. Hvor kan man bestille slikt? Noen linker? Passer V8 lyktene på 80 GTE ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på å kjøpe enten v8 eller 90 baklykt med refleks rundt skiltet. Hvor kan man bestille slikt? Noen linker? Passer V8 lyktene på 80 GTE ?

 

Sidelyktene fra v8 passer rett på, plata i midten må du kappe av 2-3cm, gjorde det for noen år siden på en 90. Blir lekkert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sidelyktene fra v8 passer rett på, plata i midten må du kappe av 2-3cm, gjorde det for noen år siden på en 90. Blir lekkert :)

 

Mener du å kappe av refleksplaten i lengden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det blir digg : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har v8 baklykter derifra. ser bra ut.

Der det egentlig skal være nøkkelhull, er det såtte inni en plast bit slik at på avstand ser ikke du at det har vore hull der, men om du går helt nært så vises det litt.

 

Men til den prisen er det absolutt verdt penga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har v8 baklykter derifra. ser bra ut.

Der det egentlig skal være nøkkelhull, er det såtte inni en plast bit slik at på avstand ser ikke du at det har vore hull der, men om du går helt nært så vises det litt.

 

Men til den prisen er det absolutt verdt penga.

 

Hvor lang var leverings tiden?

 

PS Har en 80 GTE Helt samme farge som din. Fin bil or what :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på hvor lang leveringstid det er.

Kjøpte et sett med v8 lykter av han eg kjøpte bilen av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du å kappe av refleksplaten i lengden?

Du kapper refleksplata fra v8 på midten, og tar bort 2-3 cm, er noen år siden jeg gjorde det så jeg husker ikke nøyaktig! Til hullet der låsen sitter på v8 så tok jeg bare merke fra en audi nøkkelring og limte inn, passa perfekt, så nesten orginalt ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du å kappe av refleksplaten i lengden?

I lengden ja, er bredere bak v8/100 karossen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.