#1 Skrevet Juli 9, 2005 Tenker å sette piggdekk på sommerfelgene til høsten. Har noen erfaringer med hvordan det blir å kjøre på en a4 avant quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2005 Så autofil da hadde dem satt denne dimmen originalt på en porsche cayenne Ble sagt at de eneste som produserte så store piggdekk var nokia. Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2005 Tenker å sette piggdekk på sommerfelgene til høsten. Har noen erfaringer med hvordan det blir å kjøre på en a4 avant quattro? Jeg kjørte med det på A3-en nå i vinter og det fungerte helt fint. (piggfrie) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2005 Hva kostet dekkene ? Tror det blir pigg på meg Tromsø veiene kan være lunefulle,,, Sporet det ? bremselengder? feste opp bakker og lignende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2005 Hva kostet dekkene ? Tror det blir pigg på meg Tromsø veiene kan være lunefulle,,, Sporet det ? bremselengder? feste opp bakker og lignende Kjøpte de brukt, så jeg vet ikke nypris. Det sporet ikke, men slapp litt mer sideveis enn jeg har vært vant med andre dekk. Bremselengder aner jeg ikke, men at det blir noe lengre enn på smalere dekk tviler jeg ikke på. Feste var aldri noe problem. De dagene det er skikkelig glatt (is) så må man bare ta det rolig samme hva slags dekk man har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2005 Så autofil da hadde dem satt denne dimmen originalt på en porsche cayenne Ble sagt at de eneste som produserte så store piggdekk var nokia. Pris? Hos http://www.nordiskfelgimport.no er veil pris på Nokian Hakkapeliitta 4 piggdekk i dim. 225/40x18 kr. 2279,- pr. stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2005 Bra pris. skal nu prøve å begynne å leite allerede nu. Har en dekkavtale gjennom bedriften. skal sjekke opp det. Mange andre som ville satset på 17 toms istedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2005 jeg har 215/45-17 detta fungerer helt greit, men flyter litt oppa ved snø og slaps. Betalte ca 3000kr for to dekk. Kjent merke, men jeg husker ikke hvilket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2005 Har kjørt 225/40-18" på min golf IV i vintern som var. Var ingen prob det. Skal forresten selge dekkene med felg, felgene heter TROPHY og dekkene er NOKIAN. ALt er STRØØKENT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 10, 2005 bilder av trophy felger? pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...