#1 Skrevet August 23, 2020 Ønsker å kjøpe to stk. Sparco Sprint stoler. Har selv understellet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2020 Har 2 Stk sparco sprint stoler jeg vurderer å selge de er så og si ubrukte. De ble for små til meg, så kjøpte nye Fia utgått 2500 for begge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2020 Hei. Det høres veldig bra ut. Får å se om de passer meg, kan jeg prøve de først😉? Hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2020 Elverum, Innlandet(Hedmark) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2020 Det er bare 1,5 times kjøring fra meg. Blir de festet på siden i tillegg til under? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2020 Ja mener å huske at det er på siden og under dobbelt sjekker i morgen ✌️ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2020 Kan jeg eventuelt komme å se på de kommende fredag kl. 1600? Om ikke du skal tilfeldigvis mot Jessheim før den tid😉 lagt til 0 minutter senere Supert😄 Følger de festene på siden med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2020 Ja det skulle gå greit, kan se nærmere fredag følger ikke med noe fester, men mener det er skrue hull på sidene. Skal sjekke i morgen 😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2020 Fint. Mye spørsmål, men brukte du de skruehullene på siden😉? Hørte bare om at de ble festet gjennom platene som går til glideskinnene😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 24, 2020 Rakk aldri å montere dem i bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 24, 2020 Var å kikket på stolene nå er monteringshull både under og på siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 24, 2020 Fint. Takk for at du sjekket😄 Da skal jeg sjekke ut om jeg trenger ekstra vinkler for å feste de😉 Da kommer jeg gjerne på fredag og ser på de😄 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 25, 2020 Supert da satser vi på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 27, 2020 Hei. Passer det at jeg kommer i morgen rundt kl. 1600😉? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 27, 2020 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 28, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 16 timer siden, Per Erik Rognstad skrev: Hei. Er adressen din: Øvre Uthuslivegen 1502410 Hernes? Nummeret mitt er 97083854 om du trenger det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 20, 2020 Hei. Takk igjen for stolene. Jeg ble veldig fornøyd 😄! 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...