#1 Skrevet Juli 9, 2005 Jeg har nå fått trøbbel med vindusviskerne mine. Dem hakker oppover ruta. Og nå har den stoppa helt opp på toppen? er det motoren som har ryki eller hva kan det være for noe? Håper noen har peiling på det her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2005 det kan hjelpe å smøre opp mekanismen under plast dekselet under ruta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2005 det kan hjelpe å smøre opp mekanismen under plast dekselet under ruta. Prøvde på det skjønner du. Den ble ikke noe bedre.. Får ta meg en tur ned på albjerk og høre tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2005 Nytter ikke å bare smøre...du må demontere hele mekanismen og så smøre den opp når den er helt demontert. Nesten garantert at det er feilen da det er en svakhet på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2005 Stemmer det måtte demontere hele dritten.. Det ene staget som drar viskeren hadde jo selvfølgelig rusta bom fast.. Men nå er det i orden da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2005 Tenkte meg det ja er bare å få pussa bort mest mulig ir og sånt....så smøre godt inn etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...