#1 Skrevet Juli 9, 2005 Jeg har hatt store problemer med nøkking og ujevn gange på min Audi 80 GTE. Har byttet en drøss med deler, men finner ikke ut hva det er. Har hatt kontakt med VAG-forhandler, og de mener det er varmkjøringsregulatoren. Vet ikke om det hjelper å trekke ut kontakten fra denne uten at det kan få ringvirkninger for resten av systemet. Gode råd mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2005 hvordan deler ha du byttet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2005 hvordan deler ha du byttet da? Jeg har byttet bensinpumpe, fordeler (pluss lokk og rotor), dyser, tenningskabler, coil, plugger, tilbakeslagsventil ++ Har ikke store problemer når det er kjølig ute, men med en gang tempen er over 20 grader, så er det helt umulig å aksellerere normalt, og spesielt i motbakker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2005 Du har jo bytta endel deler, det kan godt være varmkjøringsregulatoren som er gåen...du får nesten bare test det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...