endelig Coilovers! no more golf country!!

Anbefalte innlegg

Yeay! Coilovers Rokker! :D

Har nå fått tak i FK sitt Silverline X da men.. Det duger for meg :D

Fiiiiiin og laaaaav og stiiiiv.

Kul finish på sette også! Polert alu med rød andioksert skruer og blå andioksert fjærer = nice

..og et par bilder tatt på styrten på vei til fest faktisk (nei, ikke det øverste).

coilovers.jpg

Nattbilde 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før og etter bilde!

DSC01562.jpg

Senka2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare tillføre en ting - om du noen gang skal kunne justere på de høyde skruene bør du smøre dem opp meget bra.

 

Alu og rustfritt er ikke noe genial kobinasjon ...

 

Skiftet ut alle 4 mutrene på mitt k&w til koposit mutrer for en tid tilbake.

 

Måtte kappe alle de gamle i to med vinkel sliper for å få dem av.

 

Settet var da 1,5 år gammelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble tøft det der da Anders... Du får ta litt fleire bilder seinare og legge ut...

 

Har du fått kjørt og testa litt meir da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor har du kjøpt stabstaget?

kan du bruke dei orginale foringane med det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har smurt de inn ja. men bilen skal ikke rulle om vinteren nå så regner med at det har litt å si også. Fått kjørt litt og justert opp, opp og atter opp. nesten i mål med høyden, og stivheten er jo skrudd på det hardeste :D

Nå er det virkelig gøy med svingete veier. sitter som støpt!

Håper på å få justert forstillinga til uka. må vel av med fronten (igjen) da for i det hele tatt å komme opp på "justerings-maskinen".

 

Stab staget ble bestilt sammen med coilovers'ne fra AMP tuning i tyskland.

anbefales å ha dersom man skal senke mer enn 40mm.

staget mitt var 1mm tykkere enn det orginale. altså 22mm.

Fulgte med nye foringer til det og det vil jeg vel regne med at gjør til de fleste stab stag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har smurt de inn ja. men bilen skal ikke rulle om vinteren nå så regner med at det har litt å si også. Fått kjørt litt og justert opp, opp og atter opp. nesten i mål med høyden, og stivheten er jo skrudd på det hardeste :D

Nå er det virkelig gøy med svingete veier. sitter som støpt!

Håper på å få justert forstillinga til uka. må vel av med fronten (igjen) da for i det hele tatt å komme opp på "justerings-maskinen".

 

Stab staget ble bestilt sammen med coilovers'ne fra AMP tuning i tyskland.

anbefales å ha dersom man skal senke mer enn 40mm.

staget mitt var 1mm tykkere enn det orginale. altså 22mm.

Fulgte med nye foringer til det og det vil jeg vel regne med at gjør til de fleste stab stag.

Eg tenkte eg skulle hatt meg eit bedre stabstag eg og, men skulle ha montert powerflex foringar i samme runden. Og da må dei jo passe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så digg ut ;) Mye kom herligheten på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble mega bra Anders!! :tilber:

Få mitt snart å da så blir det bra.. Gleder meg!! Blir to stykk laaave biler i moss da.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse: hehe, takk takk :D, så din her om dagen med brock hjula,og må si at det så mega knall-bra ut. også skal du ha den enda lavere?! : eek ::tilber:

 

Lars Martin: Er ikke sikker enda, fikk en kompis til å bestille det for meg. men sikkert rundt en 8000-9000,- tenker jeg. tror stab staget koster litt og. Men uansett billigere enn å kjøpe det i Norge. Mener å huske VWcarconsult.no skulle ha 10000,- bare for coilovers'ne. (?!)

 

Roar: ja, stab staget gjør mye det og, men fjærene gjør mest. Tenker du vil ha en bil som ikke krenger så altformye. Selv så skal jeg gå i anskaffelse av stab stag bak også, for leser på vwvortex forumet at de gjør virkelig susen på å fjerne allt som heter "rulling" i karrossen :D

 

OT: oh, kanskje jeg snart skulle lage en prosjekt tråd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte deg i rundkjøringen til Horten/ Moss kaia, så veldig bra med coilovers'ene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.