#1 Skrevet Juli 9, 2005 noen i dette landet som har gjort det? eller er jeg den eneste "idioten" som har gjort det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2005 noen i dette landet som har gjort det? eller er jeg den eneste "idioten" som har gjort det? Den gammle "nimbus grå" 200 min har nå fått s4 motor monter av neste eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2005 Den gammle "nimbus grå" 200 min har nå fått s4 motor monter av neste eier har du noen bilder av installeringen? skal prøve å legge ut et par bilder av min,men er enda ikke ferdig(noe elektrisk jeg sliter med) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2005 bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2005 flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2005 og et siste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2005 ingen bilder jeg, men eieren er på forumet av og til.... Skal snart begynne med det lignende motor bytte på min 200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2005 kan du spørre ham om han kan legge ut noen bilder ettervært? interesant å se andre løsninger og tilpassninger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...