#1 Skrevet August 31, 2020 Har noen deler jeg vurderer å selge Rs2 turbo, kopi rs2 manifold og ombygget maf 5500,- Liten sprekk i eksoshus på turbo. turbo virker til å være i bra stand Ecu med 350-360hk chiper, "rs2 oppsett" enten adu eller aby ecu 4000,- selges helst samlet og at delene hentes. så kjøper får inspisert alt bilder kommer! Lar de ligge noen dager her før jeg legger det ut på facebook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2020 Noen som er interessert 🙂? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2020 Er dette tilpasset hverandre? hvorfor/hvordan er MAF modifisert hvilke dyser er det beregnet på? mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2020 Dette skal være tilpasset hverandre. MAF er satt inn i rør, skal få målt diameter på det Ser ut til å være org aan dyser, så er nok kjørt høyere bensintrykk. Skal sjekke det opp nr på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2020 åpen for bud selger ikke turbo før ecu er solgt bilder kommer straks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2020 Hei, har du dette fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2020 hei, jepp ligger her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2021 noen som er interessert? før jeg legger det ut på facebook.. er åpen for bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2021 har ikke fått rotet meg til å legge dette ut på face enda. Om noen her skulle vært interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2021 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...