#1 Skrevet Juli 10, 2005 Ok. Lånte bort bilen min på fredag. Fikk den igjen med svidde bremseklosser, og 3 stk kantkjørte Porsche cup felger. Han som lånte den skal betale hele greia. "La seg flat med engang han så det" Har tidligere vært hos dekksjekk i Askim. Noen som vet om noen andre? Trenger å lakkeres,og ordne kanten på felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2005 Ok.Lånte bort bilen min på fredag. Fikk den igjen med svidde bremseklosser, og 3 stk kantkjørte Porsche cup felger. Han som lånte den skal betale hele greia. "La seg flat med engang han så det" Har tidligere vært hos dekksjekk i Askim. Noen som vet om noen andre? Trenger å lakkeres,og ordne kanten på felgene. Låne bort bil = Men når han tilbyr seg å betale det så er det jo null problem! Skal du pulverlakkere de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2005 Pulver lakkere? De skal lakkes om igjen ja. Hvordan vet jeg ikke, men skal ha skikkelig jobb gjort. De må rettes også må det legges på alu der det mangler:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2005 Sarpsborg karrosseriverksted retter også felger, samt Sunnaas hjulservice i Oslo. Tror Sarpsborg kan lakkere/polere/rette osv, mens Sunnaas bare retter hjul... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2005 Hei Kristian, tiretrade i våler har begynt å rette felger. Det er ikke langt dit vis du er i Elverum en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...