#1 Skrevet Juli 10, 2005 Hei! Når jeg kjører golfen min så ligger oljetemp mellom 90-115 grader hele tiden og kjøletempen (på instrumentpanel) fra ca rett opp og en cm forbi rett opp. hmm.. var litt vanskelig å forklare dette. Er dette normalt på en gti 16v? Har sett at mange har litt høt temp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2005 ingenting som er unormalt, annet en at kansje oljetempen din var litt høy? skal ikke si så mye jeg da jeg ikke har 16v selv, men har 8v, og jeg har aldri vært over 97c på olja vanntemp pleier og ligge noen mm(til en cm) over midten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2005 Som Dan sier er det helt normalt at tempen ligger litt over midten,ihvertfall da det er så vamt som der er nå...Er helt normal driftstemperatur..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2005 Høres normalt ut, på min 8v så lå jeg fra 95 til 99 på normal kjøring og opp til 118 på gris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2005 Det var betryggende å høre. Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...