Anbefalte innlegg

Er det vanskelig og mye arbeid å montere inn en webasto i en S4 94 modell? Hva slags type fungerer bra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 C4 er levert med webasto. Jeg har på min ... en snedig sak å ha f.eks når man parkerer på hytta. : haha :

Kan ikke forstå at det er så vanskelig å ettermontere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

More input!

Har lyst å ettermontere webasto i min. Er det mye jobb? Når man har motor ute og alt kan det jo kanskje være en fin anledning?

Hva trengs av deler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den modellen som var orginalmontert i C4 S4 var Webasto BBW 46. Den har gått ut av produksjon for lenge siden.

Webasto Thermotop E, P eller C bør passe bra i C4 S4/S6. C og enkelte P modeller har mer varmeeffekt enn den orginale og E har litt mindre varmeeffekt.

Orginalt sitter Webastoen under luftfilterboksen med kontrolleren og ekstra batteri der CD-veksler normalt er montert (på Avant).

Mulig Webasto leverer monteringssett til gamle C4 chassis til de nye brennerne. Hvis ikke kan man helt sikkert modifisere ett som passer til nyere Audi/VW.

Et sett består av varmeren, kontrollboks, betjeningspanel og/eller fjernkontroll, slanger og enveisventiler, kabler, bensindoseringspumpe og bensinslage, eksos-slange med monteringsflate.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så den går på bensin altså?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.