Anbefalte innlegg

Har fått time hos TS på tirsdag,skal ha rustfritt i fra catback og 2x8cm enderør.Går dette igjennom EU kontroller? Åssen er det,får man med seg org eksos hjem i fra TS eller "tar" de det? : klø :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gamle eksosen er jo din så den kan de ikke kreve og få av deg

kjekt og ha den gamle i tilfelle du selger biln feks og ny eier ikke vill ha effekt anlegg på bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gamle eksosen er jo din så den kan de ikke kreve og få av deg

kjekt og ha den gamle i tilfelle du selger biln feks og ny eier ikke vill ha effekt anlegg på bilen

Det var det jeg tenkte også,men jeg får ikke lagt ned setene i bilen min,får jeg eksosen inni bilen med meg hjem da tro.. : klø : Er vell ikke sååå lange rør under der,er vell ganske oppdelt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

burde gå greit det hvis du legger ned sete ryggen på fram sete og tar med deg no plast sekker til og ha rundt slik at setne ikke blir møkete men vent til den gammle eksosen er kald da før du legger den inn i bilen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

burde gå greit det hvis du legger ned sete ryggen på fram sete og tar med deg no plast sekker til og ha rundt slik at setne ikke blir møkete men vent til den gammle eksosen er kald da før du legger den inn i bilen;)

Jupp,skal prøve det.. Men vil nødig ødelegge bilen min innvendig bare pga av eksosen heller... Får jeg den med meg skal den pakkes GODT inn! Bruker gjerne dyna min så jeg ikke ødelegger bilen innvendig,interiøret er mer verdt enn dyna ass. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok regne med å skjære av eksosanlegget på kardangbøyen, ellers så blir det vanskelig å få av det gamle...

men det er jo ikke værre enn å sveise det sammen igjen da, om du skal ha det på igjen... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg har nettopp bytta eksos hos TS og spurte om å få med meg det originale hjem. Da fikk jeg beskjed om at det måtte skjæres av så det gikk ikke. Nevnte det for en kompis at det var veldig vanlig at ting "måtte skjæres" av, slik at de evnt. kunne bruke dette på en annen bil senere....

Sier ikke at det skjedde her, men det fikk meg til å tenke litt! Vær nøye på å si hvordan du vil at det skal se ut bak, for mitt ble ikke slik jeg forventet og ønsket det, men jeg skal ta en tur tilbake.

Ok,hva mener du med hvordan det skal se ut bak? Skakke stusser etc?? :fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er kjempe fornlydmed TS eksosen min, sitter der det skal...

Fikk heller ikke med meg org eksos hjem, men spurte heller ikke, siden den var "sliten"..

Tror ikke du har noe og frykte med tanke på pass form og slikt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er kjempe fornlydmed TS eksosen min, sitter der det skal...

Fikk heller ikke med meg org eksos hjem, men spurte heller ikke, siden den var "sliten"..

Tror ikke du har noe og frykte med tanke på pass form og slikt..

Ok,takker! Skal nok passe på de under montering! ;) Tok det lang tid å montere det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

chiping og eksos tok 1,5 t så synes ikke det var lenge og vente..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torstein: hva luftfilter kjøpte du. kjøpte du med vegg?

pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har også 2,75" cat-back eksos fra TS-Racing. Dette sitter perfekt i forhold til orginale utsparinger i bakfangeren! Storfornøyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Er det mye lyd i TS eksosen? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvertfall på A4 B5 ligger eksosen under bakstillingen, så det er ikke noen kunst å ta dette ned helt. Litt mer jobb en å kutte av alle festene da anlegget er helt fra flexrøret og bakover.

Så hvis du ikke kan få med org anlegget hjem, finn et annet sted å handle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Signaturen kan være akkurat hva du vil da :)

Bare å skrive noe det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja,da har jeg vært hos TS-Racing i dag å fått på eksosen.Synes ikke det ble så veldig mere lyd men bilen ble hissigere i hvertfall... : ja : Regner med at jeg får tak i en renska cat eller smekker på rør hele veien. Synes det ble meget pent med den nye eksosen i hvertfall. :glad: Gleder meg til jeg får lakket bilen ned + satt på vindussenkeren! :evil:

Takk til gutta hos TS! :venner:

OT: Bilene til TS er grymt feeeete,likte den RS4`en som stod der også! :tilber: R4R stod inne på verkstedet så den fikk jeg ikke bilde av. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja,da har jeg vært hos TS-Racing i dag å fått på eksosen.Synes ikke det ble så veldig mere lyd men bilen ble hissigere i hvertfall... : ja : Regner med at jeg får tak i en renska cat eller smekker på rør hele veien. Synes det ble meget pent med den nye eksosen i hvertfall. :glad: :

Du som var og hadde bilen på bukk mens jeg handlet litt diverse i stad da. :)

Akkurat ferdig med å sette på mitt nå jeg. Ser ditt ble litt lengre inn men må prøve å få justert mitt litt en gang bilen er skikkelig oppe.

Lyden ble ikke noe kjempebra synes jeg, kunne godt tenkt meg litt mer.

Men merket bilen gikk bedre, og min er orginal. :)

Gleder meg til ordentlig filter og fmic i løpet av uka. Og så blir det chip. :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som var og hadde bilen på bukk mens jeg handlet litt diverse i stad da. :)

Akkurat ferdig med å sette på mitt nå jeg. Ser ditt ble litt lengre inn men må prøve å få justert mitt litt en gang bilen er skikkelig oppe.

Lyden ble ikke noe kjempebra synes jeg, kunne godt tenkt meg litt mer.

Men merket bilen gikk bedre, og min er orginal. :)

Gleder meg til ordentlig filter og fmic i løpet av uka. Og så blir det chip. :evil:

Hmm,det stemmer nok ja,kjørte du den ACR Touranen elns? : klø :

Ville nok hatt litt mer lyd men shit au,så lenge det går bedre så.. : smil : Tenkte jeg skulle lage ett rør og sette inn der catten skal stå,TS hintet innpå 20-25hk mer uten cat + eksosen jeg fikk mont. : rock : Fmic,hva er det? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torstein: Ja,det er org leppa.Jeg har bare modda bort "hakket" som ble etter hangerfestet i PS. ;) Skal lakke bilen helt ned men lakkereren har jo bare såååå mye å gjøre da! : bh ::rolleye: Synes "hjelpegutten" til Tommy var flink med monteringen min jeg,kjapp var han også.brukte ikke mer enn max 40min totalt! :tilber: Skulle hatt en slik løftebukk i garasjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjapt spm. til: Hvorfor "brenner" den bar i det ene røret bak? Sjekk bilder. Bjørn B. også kommenterte dette sist treff. Jeg skal til TS i morra rundt lunsj og satser på at de får fiksa lyden fra ramair filteret, løftet eksosen litt og sørger for at det brennes i begge rør. (ser liksom så fake ut med et rent og ett møkkete rør)

Hmm,blåser ut av begge rørene mine.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville nok hatt litt mer lyd men shit au,så lenge det går bedre så.. : smil : Tenkte jeg skulle lage ett rør og sette inn der catten skal stå,TS hintet innpå 20-25hk mer uten cat + eksosen jeg fikk mont. : rock : Fmic,hva er det? : klø :

fmic = frontmontert intercooler ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fmic = frontmontert intercooler ;)

: dum : Klart det! ;)

Svein-Erik: Blåser det ut av begge røra på din? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Act.. ;)

Den bilen jeg egentlig skulle brukt litt penger på men ikke så gøy. :)

Fmic'en ble montert istad, og luftfilter. :)

Skal sjekke i morgen, akkurat nå skal jeg dusje og sove litt før jeg skal på jobb i morgen tidlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ACT var det ja. ;) Får bare rope ut om du vil montere en IC på min også. : smil : Tror ikke den org jeg har gjør veeeeldig mye,slangen i fra IC til innsuget er glovarmt etter vanlig kjøring.. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.