#26 Skrevet Juli 13, 2005 ACT var det ja. Får bare rope ut om du vil montere en IC på min også. Tror ikke den org jeg har gjør veeeeldig mye,slangen i fra IC til innsuget er glovarmt etter vanlig kjøring.. Fikk hjelp selv jeg, av en med erfaring og sted å stå. Men har du det er det ikke noe kjempesak. Virker som den går litt bedre, gleder meg til å chippe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 13, 2005 Fikk hjelp selv jeg, av en med erfaring og sted å stå. Men har du det er det ikke noe kjempesak. Virker som den går litt bedre, gleder meg til å chippe. Hehee,ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 14, 2005 Jepp det blåser ut av begge.... mulig det er fordi det ene er litt lavere enn det andre, at det bare legger seg i det ene røret. Mye mulig,begge mine blir sorte etter litt gassing i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...