Mjøsa: østerriket i morgen......

Anbefalte innlegg

da reiser jeg til innsbruck (wattens) i østerriket i morgen, og skal være der i to uker, håper på knall vær da, hadde vært kjipt om det bare skulle være dårlig vær i hvertfall...... tar båten ifra oslo til kiel i morgen, colorline tror jeg..... og så er det å sitte fyllesjuk i bilen fra kiel og nedover, hehe.... noen som vet om det er fri fart nedover tyskland fremdeles?....

 

noe anna spennende man kan kjøpe til bilen sin når man er nedi der, sikkert en del billigere der enn her tror jeg..... har da en toer golf 16v, og en audi 80 competition sedan (quattro)......

skulle ha hatt noe effektanlegg til audien, og senkesett kanskje? og luft filter.... bilen er så si orginal i hvertfall..... åssen type senkesett skal jeg kjøpe til en slik bil da? må man ta hensyn til quattro? eller att det er en competition?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.