Pris paa lakkering "helt ned"

Anbefalte innlegg

Heisann!

Sitter naa paa internettcafe paa oya Naxos i Hellas og storkoser meg!!!

Naar jeg kommer hjem fra ferie, skal bilen kostes paa litt...

Felgene har jeg kjopt, og bilen skal lakkeres helt ned.

 

Hvor mye maa man regne med at denne lakkeringen kommer paa? Og bor plastikken taes av, eller er ikke det nodvendig?

 

Bilen skal ogsaa en tur til TS-racing for litt "oppgradering" :-)

 

Nei... faar ta meg en Heineken til.... Koster ca.7,-for en halvlitersboks paa supermarkedet som er aapent til MINST klokka 24.00...

 

Takker for hjelp/Forslag!!!

 

SKAAL ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper noe rundt 3.000, men det kan variere endel fra sted til sted. Jeg foretrekker demontering framfor maskering, men det får du heller bli enig om der du skal sette bort jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er ikke det så vanskelig å demontere "leppene", så ville absolutt gjort det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det aa ta av plastikken nederst paa sidene da?

Er nel baade paa dorene og kanalene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha et proft resultat bør du etter mine erfaringer demontere alt som demonteres kan. Det vil forhåpentligvis også en proff lakkerer anbefale/kreve at du gjør. Tror nok at lakkerer mer kan gå god for et bra resultat om du demonterer lepper, kanaler, nedre dørlister osv. Blir absolutt det peneste.

 

En pris av kr 3 000 er ikke så veldig feil tror jeg. Betalte noe sånt for å lakke ned en 98 Passat Stv, mens prisen av en 01 A6 Lim kun ble kr 1 500 (fordi det ble tatt samtidig med en annen lakkeringsjobb).

 

Tilføyer at du mest sannsynlig ikke vil angre på nedlakkingen. Må si det er noe som tar seg utrolig bra ut på Audien. Bilen blir mye finere, du får en mye mer helhetlig bil som sammen med annen styling utgjør prikken over i`en. Jeg har iallefall vært kjempefornøyd hver gang jeg har lakka ned, og kommer garantert til å gjøre det ved behov seinere. Bilen din blir helt sikkert kjempefin, og du vil nyte synet av den på en mye bedre måte enn før nedlakkingen. Om du har en sølv-bil vil du se at mye av tyngdepunktet også vil bli dradd ned, med de følger at det virker som om du har en lavere bil.

 

Lykke til !!

 

Mvh

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med "nedlakering" menes da hellakering av bilen?

i såfall var ikke 3000 galt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med "nedlakering" menes da hellakering av bilen?

i såfall var ikke 3000 galt...

 

mener nok ikke hel lakkering nei

men bare det som er svart nederst på dører,kanaler,fangere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.