#1 Skrevet Juli 10, 2005 Angående ACR- Mo I Rana, så lurer jeg på om det er mulig å få med flest mulig fra klubben oppover. 26-28 august. Vært kult med kolonne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2005 Vi kjørte jo kollonne i juni også .-) Men enig; det er morsomt å reise sammen med folk. Vet at Eirik har snakket om å ta en tur, det samme har jeg. Flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2005 Tja. Er det noe som skal oppover, som ikke skal kjøre på bane? Tvilsomt regner jeg med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2005 Kan fort bli en tur på banen ja. Må prøve å ta opp dette på de neste treffene. Finne ut når det passer å dra for de som skal osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2005 ja kansje det om s2n er i form til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2005 ja emil kom til acr å vis hva S2 en dine er god for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2005 ja emil kom til acr å vis hva S2 en dine er god for hehe bare en moderat trimma s2 d da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2005 jojo.. men artig om det kom noen flere coupeer på acr treff.. åsså er det jo en helt rå bane å kjøre på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2005 jojo.. men artig om det kom noen flere coupeer på acr treff.. åsså er det jo en helt rå bane å kjøre på.. du skal kjøre også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 12, 2005 Skaptrøndern kommer om golfen er klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 12, 2005 forhåpentligvis på plass med frisk kløtsj og turbo som lader før 5000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 12, 2005 Vil nok stå en plass på tur oppover med oppbretta bukse å haike... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 12, 2005 Skaptrøndern kommer om golfen er klar DET ser vi meget frem til Ole!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 12, 2005 Vil nok stå en plass på tur oppover med oppbretta bukse å haike... Skal du også oppover, uten å kjøre på bane? Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 12, 2005 Skal du også oppover, uten å kjøre på bane? Eller? Jepp..kjerra mi duger knapt nok til å kjøre på jobb med.Satser på fullt til neste sesong,ting er på gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 13, 2005 Tja. Er det noe som skal oppover, som ikke skal kjøre på bane? Tvilsomt regner jeg med? Hvis 90'n er i orden blir jeg med oppover, uten å kjøre på bane. Ender bare med at jeg satser over evne og kjører i stykker noe igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 13, 2005 Hvis 90'n er i orden blir jeg med oppover, uten å kjøre på bane. Ender bare med at jeg satser over evne og kjører i stykker noe igjen ....i stykker noe igjen? Har du kjørt i stykker på bane før eller? Hva røyk? Kjørte i stykker eksosmanifold der forrige gang, men stiller denne gangen for det Lett og satse litt mye, men det er noe som man kan kontrollere selv. Ingen grunn til ikke å kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 14, 2005 satsa bilen der i fjor.. så den er vel galvanisert kvalitets spiker nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 14, 2005 ....i stykker noe igjen? Har du kjørt i stykker på bane før eller? Hva røyk? Kjørte i stykker eksosmanifold der forrige gang, men stiller denne gangen for det Lett og satse litt mye, men det er noe som man kan kontrollere selv. Ingen grunn til ikke å kjøre Var vel litt forstilling som fikk det, og motoren surna helt etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 18, 2005 Tenker Golfen skal lufte seg en tur oppover også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 20, 2005 Tenker Golfen skal lufte seg en tur oppover også Den e vel nok lufta den golfen der igrunn, men det går det. Skal du ligge foran eller bak i svartskya? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 20, 2005 Støtter trådstarter her! Hadde vært _veldig_ kult med kollonne oppover. Jeg og en kompis skal iallefall oppover. Usikker på om vi kjører en eller to biler. Hadde tenkt å starte fra Trondheim ganske tidlig fredag så vi kommer frem i rett tid. Må få med oss det meste fra fredagskvelden også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 20, 2005 For min del jobber jeg vanlig dag på Fredag :] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 21, 2005 Hvis det viser seg at de fleste ikke har anledning til å kjøre før etter normal arbeidstid så venter jeg til utpå ettermiddagen med å dra jeg også. Vi får sjekke litt hvor mange fra Trondheim og omegn som skal oppover og når det passer best for de fleste å kjøre ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...