#1 Skrevet Juli 10, 2005 F*** hele ledningsnettet til hovedlys bryteren min har smelta (brent)... Trudde kanskje at det bare var litt bak bryteren bare,men neida sjekka med lommelykt å så at det var smelta hele veien nedover og utover det uendelige...!!! Så jeg må vel skru opp alt som er å bytte alle ledningene...!!! Går alle de ledningene ned til sikringsboksen,også ned til lampene...? Noen som eventuelt har gjort dette før og kunne gitt meg noen tips/forslag på hvordan jeg skal få forhindret at dette skjer en gang til? Har hørt at all strømmen fra lampene ikke har noe rele,og at all strømmen fra lampene går igjennom den ene hovedstrøms bryteren? Kanskje vært en ide og montert på rele på lampene.... Hjelp mottas med stor takk!!! M.V.H Bård Christian Simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2005 vet ikke om jeg kan hjelpe så stort selv om jeg var bort samme greiene med min golf 2 gt for et par år siden. da smeltet det en klump bak og under rattstammen me meg og. det som viste seg å vere grunnen med meg var fkatisk den orginale kretsen lagt opp for strøm uttak til el.seter.... den ledningen lå ny frisk å ubrukt under matta nedenfor setet mitt, trodde aldri den kunne gjøre nokke slikt , men joda, den hadde sikkert fått litt karrosseri jord og poff....klippet den av å isolerte den godt, men fikk søskennbarnet mitt som er bil elektriker til å ordne lednings klumpen.... for det er nokke jeg ikke kunne fått til....men men det ser ofte verre ut enn det var, han bare kobla inn nye ledningsstykker han og da blei alt som gull ,) du får uansett ha lykke til. slike ting er kjipe når det skjer,,,fixer det nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...