#1 Skrevet Juli 11, 2005 Hei! Noen som vet om det er orginalt "vanlig" støtdempere (dvs ikke kortere senkedempere) på Polo Color Concept ? Noen som vet hva som er forskjellen på de to modellen de har hos Mekonomen ? Andre som har billige, gode dempere til denne ? Er bestefaren min som skal ha, så han er ikke så veldig opptatt av coilover o.l..... mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2005 På Audi A4 fra 99 er det iallefall Sachs dempere som står der originalt. Torshov bilrekvisita forhandler iallefall Sachs. Mulig VW har samme avtale, og at det brukes dempere fra samme produsent av hele VAG linjen. For min del er jeg veldig fornøyd med Bilstein B6, men det er litt stivere dempere da, det er jo noen "originale" også fra Bilstein, de er sikkert billigre. Hvis du bestiller fra Auto-Trio, snakk med Arne. God service der, selv om jeg fikk tilsendt en forhåndsbetalt pakke derfra i oppkrav. Ordnet seg det også til slutt, men er ikke like fornøyd med Postens systemer....nok om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2005 hva er forsjellen på vanlig og "reflex" fjerbein? Er prisene hos mekonomen pr.par? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2005 Det var vistnok bare to forskjellige dempere. Biligste var en std Monroe demper, mens "Reflex" modellen var en bedre modell.... http://www.monroe.com/products/mp_category.asp?cat=Monroe%20Reflex Kjøpte den billigste og monterte begge på 30min R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...