Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som veit om hvor jeg finner et verksted som kan fylle R12 gass? Tror det er mangel på gass som gjør at kompressoren min ikke starter. Gjelder A200 87"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tips om noe som heter Oslo Radiatorservice av en kamerat i helga. Ligger i Gladengveien. Noe som har brukt de\hørt om de?

 

Hei!

 

Er det noen som veit om hvor jeg finner et verksted som kan fylle R12 gass? Tror det er mangel på gass som gjør at kompressoren min ikke starter. Gjelder A200 87"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skal nok lete lenge for å få tak i r12. Denne gassen er forbudt!!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem kunne ikke ihvertfall.. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Kanskje noen her på klubben kunne hjulpet meg : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes en erstatningsgass som går rett på (Ikke r134), husker ikke i farten hva den heter. Tror det er R124 eller noe i den duren.

 

Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man tak i denne gassen i norge? Er det noen som kan hjelpe meg å skifte om jeg får tak i gassen forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan redde meg fra en altfor varm sommer.. Betaler jo penger seff! Verkstedet som er nevnt over her sendte bare et "Desverre...." tilbake på forespørsel. Det er VARMT nå altså!!!!!!! : vinke :: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endel kjøleteknikere til storkjøkkenutstyr kan fremdeles ha lager av R12 gass, til tross for at det ikke lenger er helt legitimt i bruk. Om man tar seg en runde kan det jo hende du finner noen som kan hjelpe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.