#1 Skrevet September 20, 2020 Har hatt denne bilen sidan den var ny. Alt vedlikehold er gjort på merkeverksted. Vart heillakkert for ca. 5 år sidan. Er EU-godkjent for 2 veker sidan. Då vart det bla. skifta clutch og nokre fjører. All vedlikhaldshistorikk er tilgjengeleg hos Audi. Bilen har gått ca. 350000 km. Veldig lite dei siste åra. Med unnatak av eksoanlegg er alt originalt på bilen. Vil ikkje selje til ein ungdom skal køyre den til vrak i løpet av eit par år. Søker derfor entusiast som vil fortsette å ta vare på bilen. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2020 Heisann, Har du noen bilder av denne eventuelt? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2020 Legg gjerne ut bilder Er det en sedan eller avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 22 timer siden, Kristian Larsen skrev: Legg gjerne ut bilder Er det en sedan eller avant? Hei Her er nokre bilder. Tatt med Iphone i regn.Har i tilegg dei originale felgane som 1,8 TS vart levert med. Bilen står på vinterhjul som var nye i fjor. Som dykk ser er bilen svart. Eg er meir oppteken av "den nye heimen" enn prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2020 De bildene ble ikke synlig dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2020 Eg er tydelegvis like gamaldags som bilen. Eg forsøke å laste inn bilder frå min Iphone utan å få det til. Noko som kan forklare korleis eg gjer det? Mvh Kurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2020 hehe, fort gjort. om du klikker nedenfor i feltet hvor det står "reply to this thread" og velger "choose files" nedenfor, så kan du legge til bilder. Se bildet jeg har lagt ved. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2020 Hei igjen Takk for hjelpa. Då håpar eg det går bra denne gongen. Mvh Kurt 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2020 Hvilken pris tenker du på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 24, 2020 Står denne i Oslo no? Ser veldig ut som Berge & Co i Førde på bileta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 24, 2020 Det er korrekt. Den står i Førde. Kurt lagt til 2 minutter senere Som nemnt tidlegare er meir oppteken av den "nye heimen" enn prisen. Foreslår at du foreslår ein pris, og at du fortel kvar tankar du har med bilen. Mvh Kurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...