#1 Skrevet Juli 11, 2005 jeg har 4 senter kopper til rs4 felger med VW merke men jeg har en audi så er det noen som kan bytte eller noen som vet hvor jeg kan få tak i???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2005 Fleste dekk og felglevrandører burde klare å diske opp med sånt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2005 Har fire stk. rs4 audi kopper jeg. Skulle hatt vw emblem. Bor i Sandefjord. Mine felger er 225/40/18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2005 akkurat nå er jeg på hytta på hvaler i et par uker men skal kanskje innom tjøme på vei hjem til kristiansand siste uka i juli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2005 Har fire stk. audi kopper jeg. Skulle hatt vw emblem. Bor i Sandefjord. Du har pm ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2005 Har fire stk. rs4 audi kopper jeg. Skulle hatt vw emblem. Bor i Sandefjord. spørs om det er samme str 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...