Anbefalte innlegg

Se her...

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81783

 

Var ikke der selv,men mine tanker om at dette begynner å bli et treff for "gutteklubben grei" blir bare sterkere og sterkere.

 

Kom heller til ACR, der har iallefall folkene som styrer med dette beina på jorda...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes treffet var helt konge jeg, med så mange folk er det nødt til å oppstå litt tull. Gatebil rudskogen er og blir årets happening... :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg må le av mye av det som blir skrivd på bilforumet..... det er sikkert over 50.000 mennesker her i landet som har en bilinteresse og visst 24.000 av de kommer på gatebil er det jo dømt til at ikke alle blir fonøyd....

 

husk en ting..... 24.000 mennesker er 24.000 forsjellige menninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært greit med en IQ test i porten , som de sa over speaker , Vi har kommet for og se på Bilkjøring , ikke en jævla folkevandring , Utrolig at folk ikke har vett nok til og høre.

Litt artig når de begynnte og kaste tomme vannflasker på de ,, : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er første Gatebiltreffet jeg ikke har vært på siden første gang i 2002. Normalt har det vært camping for alle penga med vennegjengen, men det var fint lite interresse for det nå. Greit for meg egentlig, det har vært artig, men jeg synes det er slitsomt. Bråk og fyll og annen faenskap. Husker godt en hendelse fra 2003 da en eller annen mindreårig fyr kom bort og skulle prate litt da han plutselig fant det for godt å helle i seg alt innholdet i flaska si, det endte med at han mistet balansen, datt bakover og smalt hodet inn i Lurifaks. Det var heldigvis på bakfangeren og den tålte litt juling. Men har fått andre besøkende på bilen min. Jeg synes det har blitt for stort og folksomt. Og det koster jo en god del også... Trives mye bedre på treffene som arrangeres her i VACN. Der går det faktisk ann å komme som en "nobody" og fortsatt ha det morro uten at man må krangle seg til det ene og det andre...

 

Less is more?

 

Brukte lørdagen til å løpe litt i skogen, ta en dukkert i et nærliggende tjern og grille til langt på natt med non venner. Ikke langt unna det jeg gjorde på Gatebiltreffet i fjor! Bare litt mindre søle nå...

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes årets gatebil var meget bra jeg!!! Bra organisering i forhold til tidligere år. Lite synlig fyll på dagtid, bra damer, gromme biler, syyyk kjøring på enkelte, fint vær osv... KJEMPETREFF!!!! Skal man klage over Gatebil så skal det vel sies at ingen tvinges til å reise dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier bare; Kommers,Kommers,Kommers,Penger,Penger,Penger,Penger,Penger,Penger,Penger,Penger.....og MERE penger.....

Gatebil har sporet helt av...Var greit da dem hadde "Gatebilvideoen"..

Damene kan jo forsåvidt holde oss med selskap,men at dem nå har laget et nytt blad?? Neineineineineinei......

huff....lenge leve klubben VÅR! ;): rock :: rock :: rock ::nana::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koste meg stort inne på området. Masse fine biler og meget frisk kjøring. Men, jeg kommer aldri i verden til å slå opp et telt i mils ommkrets fra Rudskogen mer. Makan til fjortisfyll på campingplassene er det lenge siden jeg har sett. Jeg begynner tydligvis å bli gammel... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes selve treffarrangementet inne på området var bra (og det pleier det å være). Men pga. betydelig bedre organisering i år var det betydelig kortere kø for å komme inn. De lengste køene jeg så var den foran kiosken på øya og for å få ubillig, godt stekt burger i varmt telt. Så jeg hilser den bedre organiseringa hjertelig velkommen. Om campen så var i Halden ville ikke det spilt noen rolle for meg. Etter Gatebil for 2 år siden er overnatting et ikke-tema for meg. Da er det godt å se at organiseringa funker så bra at det ikke er noe problem å reise til og fra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er flere jeg har hørt om som begynner å mislike hvorledes ting skjer på gatebil, og at flere klager over at ting har forandret seg etter nye eier har kommet in.

 

Som for ex info vedr banne kjøring, og at folk syntes det er alt for dyrt å kjøre på banne, da de setter opp antall ganger du skal ha mulighet å kjøre, men det blir ikke så mye. Plus bare fordi du har tatt av skiltene dine og satt på utstilings skilter for du ikke kjøre med vanlige biler men når de har satt opp extreme biler etc.

 

PS. Har selv ikke giddi å dratt på noen treff i det hele tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke på Gatebil...mulig det har tapt seg, men det vet ikke jeg. : klø :

Det har helt klart blitt mer "kommers", men det koster nok litt peng`å arrangere noe slikt også.

 

Derimot så er vel ikke "illforumet" akkurat plassen å prøve å lese seg til hvor bra eller dårlig treffet var.

Makan til suttring og drittslenging skal man lete lenge etter : dum :

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å lese der, men det er kanskje for at jeg har ett behov for å bli provosert en gang i blandt ;)

 

Ett klapp på skulderen (uten å lage en masse O.T. i denne tråden) til moderatorne her som klarer å holde DETTE forumet "rent"!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har helt klart blitt mer "kommers", men det koster nok litt peng`å arrangere noe slikt også.

 

Noe annet ville jo vært galskap?

 

Gatebil har et produkt som selger ekstremt bra - hvem ville ikke da kjøre 'løpet fullt ut' og tjene så mye penger som mulig, samtidig med at de får masse fornøyde 'kunder'?

 

Jeg kan skjønne at en del synes at ting har 'sklidd ut', men da er det jo bare å holde seg hjemme? Så lenge tilstrekkelig mange synes Gatebil er flott slik det er i dag, ja så lenge er det ingen tvil om at de gjør ting rett (nok)!

 

 

Og for andre som heller setter bilkjøring / rundetider mer i fokus: Møt opp på andre treff.

 

 

Mine to ører

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe annet ville jo vært galskap?

 

Mine to ører

 

Jepp.. helt enig. Leker ikke butikk da. Typisk norsk å klage hvis noen andre tjener masse penger... på noe som er fryktelig gøy i tillegg :)

 

Mine to bein.. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe annet ville jo vært galskap?

 

Gatebil har et produkt som selger ekstremt bra - hvem ville ikke da kjøre 'løpet fullt ut' og tjene så mye penger som mulig, samtidig med at de får masse fornøyde 'kunder'?

 

Jeg kan skjønne at en del synes at ting har 'sklidd ut', men da er det jo bare å holde seg hjemme? Så lenge tilstrekkelig mange synes Gatebil er flott slik det er i dag, ja så lenge er det ingen tvil om at de gjør ting rett (nok)!

 

 

Og for andre som heller setter bilkjøring / rundetider mer i fokus: Møt opp på andre treff.

 

 

Mine to ører

 

 

enig med du!. ang dette med at gatebil har blitt butikk!.. alt handler om penger, så forfor ikke gjøre noe ut av noe som selger som hakka møkk?

 

STÅ PÅ sier jeg til gutta bak gatebil! de fortjener og tjene seg rike på et produkt som selger!

 

Dan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har bilder fra treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er inhabil, men de fleste jeg spør så mange som mulig jeg treffer om hva de synes om treffet.

 

Har aldri fått så mange positive tilbakemeldinger som i år!

 

De fleste virker stort sett å være knallfornøyde, med et visst unntak av priser og kvalitet på mat og drikke.

 

Folk vet stort sett hva de går til når det gjelder livet på partycampen,

og gleder seg ellers over bedre orden inne på treffområdet.

Opprettelsen av partycampen er jo en av hovedgrunnene til dette.

 

Men visse feil blir det jo...

Tydeligvis innimellom manglende kommunikasjon til - og instruksjon av vaktene - som oftest er innleide lokale folk uten særlig greie på bil.

Er oftest en eller annen entusiast med blant vaktene i porten, men kanskje ikke alltid pga vaktskivte, matpause o.l.

 

At Blueboy ikke fikk stilt ut er selvsagt en stor glipp!

 

Folk på forumene klager over at ekstrembilene slipper for mye til på banen,

samtidig prates det i store ord om hvor herlig det er å se dem kjøre...

 

Alt i alt virker det som folk flest har hatt en knallhelg!

Likevel må selvsagt kritikken taes til etterretning...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner godt hva du skriver arild, men et godt ex om å få dårlig omtale er at lupoboy og sikkert flere biler ble nektet inngang for at de ikke var bygget nok om hvise at dette er et treff for de som har nok penger, noen jeg håper gatebil gjøre noe vedr denne saken ellers ender det opp m at folk tror de må ha en hvis standar for å hele tatt komme på gatebil, og jeg trur grunnlegerene av gatebil ikke vil øsnke at det er slik folk skal tru om dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var desverre ikke på Gatebil Rudskogen nå eller i fjor.

I fjor gadd jeg ikke fordi jeg ikke orket all køen og kaos (og atpåtil betale masse for det), men kunne faktisk tenkt å gi det en sjanse i år (mest for å få kjørt litt), men ble desverre forhindret.

 

Skjønner godt de som klager, for gatbil har utviklet seg fra å være et arrangement hvor alminnelige bilentusiaster kan hygge seg sammen på bane til å bli et show for allmennheten med spektakulær kjøring, festing og stripping (satt på spissen)... Det innebærer mindre kjøring for folk med "vanlige" biler, og mer kjøring fra de med ekstreme (og dyre) biler. Folk forstå at Gatebil har blitt et publikumsarrangement mer enn et arrangement for noen få entusiaster. Det vil si masse show som er gøy å se på for folk flest. Det har arrangørene da heller aldri lagt skjul på, og man får absolutt det de lover.

 

Problemet med lange køer over alt er kjedelig (og medvirkende grunn til at noen ikke gidder å dra dit), men tydeligvis har de forbedret dette. Bra!

Prisene er også noe drøye, men man får mye underholdning for pengene, og et så stort arrangement koster pæng å drifte, samtidig er jo folk villig til å betale prisene. Og det kan medvirke til at endel folk som ikke er ønskelige der (les: fjortiser som bare skal feste) dropper å ta turen.

 

Heldigvis finnes det flere arrangement som ligner på hvordan gatebil var en gang for lenge siden, med masse banekjøring for alle, lite kø, kaos, og flatfyll..

 

Og bare så det er sagt, så er jeg glad i både banekjøring, se på værstingbiler, og å ta en pils! Det blir litt hva man gjør det til selv også tror jeg, er man en gjeng med som klarer å hygge med bilkjøring/titting osv på dagtid og fornuftig festing på kvelden, er vel Gatebil noe av det beste man kan dra på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men ett godt eksempel om og få dårlig omtale er at

Lupoboy og sikkert flere biler ble nektet inngang for at de ikke var bygget nok om, det viser vel at dette er et treff for de som har nok penger?

 

 

Veldig synd for dere som ikke kom inn på gokartbanen med bilene deres, for der var det ikke fullt, og vaktene skulle kanskje ha patruljert gokartbanen og vist ut de bilene som ikke holdt en bra nok standard, og fått vekk disse tilhengerene som opptok mye utstillingsplass. Jeg kjørte BMW'n omtrent rett opp til gokartbanen og klokken var vel ett på lørdagen, hadde ikke forventet meg om at det gikk så lett, de så vel litt an på bilene (Og dama som satt på) synd men sant. Kanskje Lupoboy og Blueboy må prøve å bygge på helt andre biler en Lupo og Polo? (Og ha med seg ei flott dame) De bilene er kanskje ikke det folk vil se? Ifølge vaktene da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner godt hva du skriver arild, men et godt ex om å få dårlig omtale er at lupoboy og sikkert flere biler ble nektet inngang for at de ikke var bygget nok om hvise at dette er et treff for de som har nok penger
Her blander du korta

At de ikke slapp inn har ingenting med penger å gjøre, men vaktenes dårlige informasjon og vurderingsevne.

 

At det etter hvert koster penger å være værst er likt i alle miljøer som opplever en slik voldsom vekst.

 

Unntaket er, som alltid, ekstra kreative sjeler:

Minien med Hayabusa-motor har nok ikke kosta særlig mye spenn.

Men den kjøres friskt, går veldig bra og er virkelig populær.

 

Dahlbäcks biler har aldri vært billige

Men det var da virkelig gjevt da han kom på klubbtreffa våre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opplevde ingen ting av party campen i år, ettersom det kun ble søndagen på oss, men kan ikke si meg annet enn fornøyd :) Null kø, og faktisk bra valuta for pengene (150kr pluss 50 kr parkering for en dag synes jeg var greit :) )

Må si at jeg synes det virket utrolig mye mer organisert i år enn tidligere.. men det kan jo være dagen / tidspunktet vi kom på bare.. hva vet jeg..

 

 

Arild: ja jeg må jo klage litt ;) og det var breisladden.. var nærmest forkastelig at S. Hafsengen kom til finalen på walkover.. han mistet faktisk muligheten til å drite seg ut i "semifinalen" slik som andre risikerte å gjøre.. (mye mulig det var tekniske årsaker, men det er jo en del av gamet.. ) også virket det litt for "kompisgjeng" når enkelte omtales pr navn, andre pr bil, og de som omtales med bil presterer vesentlig bedre enn de som omtales pr navn, men likevel kommer navngitte personer videre og ikke bilomtalte... men men.. er kanskje bare jeg som syntes at lotus omega'n var soleklart mye bedre enn supra'n i breisladden..

 

 

Ellers var det bra :D

 

(bortsett fra all sløsingen med tid i 240..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opplevde Gatebil2005 som mykje betre organisert enn alle år tidlegare. Fekk plass til bil, campingvogn og to caraveller akkurat der eg ville ha det. Kosta kanskje litt masse men det er jo ein del av morroa. Var ikkje så lang kø på kjøringa, men Gatebil kunne for min del forbedra ein del ting.

 

Dropp, PorscheCup, og tidlegare PegeoutCup etc, går jo ikkje spesielt godt og er ikkje så gøy å sjå på.

 

Trakktor pulling og Geir i 240 tar for masse tid.

 

DUSJER DUSJER DUSJER, DASSER DASSER DASSER. BYGG NYE SANITÆRANLEGG kan jo ikkje koste skjørta. ja det er Rudskogenmotorsenter som får desse, men faen, 25000 uten skikkeleg dasse er bakterieorgie hehe

 

At værstingane er på samme tid er topp. Var diskutert på forumet tidlegare at enkelte kvia seg til å køyre saman med VS og co, no slepp dykk det.

 

Kjem sterkare tilbake på neste treff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.