Anbefalte innlegg

Hvordan er det å montere dette? Ser det står en "Sandwich" over olje-filteret, men er det ikke bare vann som går igjennom den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et must dersom du skal kjøre aktivt på bane. Jeg kunne ikke kjøre mange rundene på Lånke før oljetemp ble farlig høy.

Såvidt jeg husker er det ikke oljekjøler på de orginalt. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er ikke oljekjøler, men vannkjøling av oljen, så lurer på om det er mulig å koble dette på den sanwitchen som står over filteret nå, eller om det må kjøpes separat...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om det originalt går olje gjennom denne sanwitchen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det går olje gjennom den ja, og samtidig går vann gjennom den.. lettest er det å få tak i en oljefilter brakett til tidlig golf 1 gti med kjøler på olja.. denne passer rett på og da har du ferdig utta.. kan bruke den kjøleren og.. kan da også tilpasse den boksen som er oljekjøleren din nå, så slipper du å endre på vann omløpet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg kan altså ikke bruke den boksen jeg har til å koble på en evnt. oljekjøler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg kan altså ikke bruke den boksen jeg har til å koble på en evnt. oljekjøler?

nei... er 2 løsninger.

bytte til golf 1 brakett og oljekjøler fra den (må bytte slanger pga de er for korte) dette passer ikke dersom man har rallyeoutlet på G-lader.

alt 2 er å kjøpe en sandwichplate og enten sette den under/over olje/vannkjøleren eller å fjerne olje/vannkjøleren og sette den istedet.

Da trenger du vannslanger fra bil uten olje/vannkjøler evt så kan du "blende" de som er til den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå et ledende bud på ebay på 36,27 EUR.

alt komplett fra golf 1 gti. med kjøler sandwitch og slanger.

kjølern er kanskje ikke største type, men bedre enn ingenting... kanskje jeg oppgraderer etterhvert...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan endte dette Magnar? Fikk du mekket til noe oljekjøler?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2stk oljekjølere på min bil. Golf g60 med turbo. Kan ta noen bilder snart jeg, er ikke jeg somhar montert dette....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt :)

Er ikke mye "mekke" til golf 1 kjøler og brakett da det er bolt on på G60.... eneste problemet kan være at plasseringen blir vanskelig da slangene er korte iogmed at golf 1 har kjøleren vedsiden av radiatoren på høyreside

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2stk oljekjølere på min bil. Golf g60 med turbo. Kan ta noen bilder snart jeg, er ikke jeg somhar montert dette....

Hadde vært flott med litt bilder, jeg lurer på hva som er gjort med vannkjølinga som går inn over oljefilteret.

Er ikke mye "mekke" til golf 1 kjøler og brakett da det er bolt on på G60.... eneste problemet kan være at plasseringen blir vanskelig da slangene er korte iogmed at golf 1 har kjøleren vedsiden av radiatoren på høyreside

Regner med det er løse oljeslanger på kjøleren som kan byttes ut, og eventuelt oppgradere kjøleren i tillegg? Er god plass ved siden av radiatoren der glader stod før. Må se etter jeg har fått montert rallyecooleren :)

Edit: Angående vannkjølinga av olje som er orginalt, kan denne bare kobles i en loop? Eller må disse blokkes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.