#1 Skrevet Juli 11, 2005 Som den mekanikeramatøren jeg er, så ber jeg på mine knær om en step by step-forklaring på hvordan jeg skal montere h&r cup kit 60/40 senkesett på min audi 80 2.0e 1990 modell Har aldri bytta dempere/fjærer før, men en gang må være den første.. er det ikke det dem sier a? ;D Noen her som orker å skrive en guide? er evig takknemlig =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2005 ingen som vet åssen man monterer senkesett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2005 Jeg tror jeg har skrevet det ca et par ganger før på div. forum og gjentar det gjerne enda en gang: En forutsetning for å komme i gang med mekkinga er å skaffe seg en reparasjonsmanual til den bilen man har. Da kan man i ro og mak lese teksten og studere eksplosjonstegninger av de ulike bitene før man begynner å skru. Haynes-manualer finner du bl.a. hos Torshov (og stort sett alle bilrekvisitasjapper). Med en slik bok slipper du å lage en slik tråd (og om du fremdeles har noe å spørre om, så har du eksplosjonstegingene å se på, så du vet hva delene heter og hvor de står. Så trenger ikke folk å poste bilder av alt mulig rart). Så avgårde til bilrekvisitabutikken! I samme slengen kan du kjøpe med et par fjærklemmer og nye styrelager foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2005 haynesboka har jeg, men det står ikke noe særlig om demontering/montering av dempere der fjærklemmer har jeg fått med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...