step by step montering av hr cupkit

Anbefalte innlegg

Som den mekanikeramatøren jeg er, så ber jeg på mine knær om en step by step-forklaring på hvordan jeg skal montere h&r cup kit 60/40 senkesett på min audi 80 2.0e 1990 modell :)

Har aldri bytta dempere/fjærer før, men en gang må være den første.. er det ikke det dem sier a? ;D

Noen her som orker å skrive en guide? er evig takknemlig =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet åssen man monterer senkesett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg har skrevet det ca et par ganger før på div. forum og gjentar det gjerne enda en gang: En forutsetning for å komme i gang med mekkinga er å skaffe seg en reparasjonsmanual til den bilen man har. Da kan man i ro og mak lese teksten og studere eksplosjonstegninger av de ulike bitene før man begynner å skru. Haynes-manualer finner du bl.a. hos Torshov (og stort sett alle bilrekvisitasjapper). Med en slik bok slipper du å lage en slik tråd (og om du fremdeles har noe å spørre om, så har du eksplosjonstegingene å se på, så du vet hva delene heter og hvor de står. Så trenger ikke folk å poste bilder av alt mulig rart).

Så avgårde til bilrekvisitabutikken!:) I samme slengen kan du kjøpe med et par fjærklemmer og nye styrelager foran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haynesboka har jeg, men det står ikke noe særlig om demontering/montering av dempere der :/

fjærklemmer har jeg fått med meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.