#1 Skrevet Oktober 1, 2020 Er det noen som vet hvor man kan få tak i til en grei pris eller har liggende gjengeinnsats-sett for M12x1,5? Var på Wuerth idag og det settet kostet 2500kr syns det var litt voldsomt for 1 bolt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2020 Dessverre høres dette ut som meg for drøye måneden siden. Eneste som hadde det som jeg fant av vanlige butikker var Wuerth og Tools til lik pris. Jeg endte opp med å handle fra Ebay, men grunnet dårlig vinkel så knakk den, tiltross for at jeg har brukt gjengetapper profft i flere år Det er ikke tilfeldigvis til motorfestebraketten på MK4 golf? (antar da du har 2 MK4 ifølge signatur ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2020 Ah ja var det jeg endte opp med. Bestilte fra wuerth idag... Det er helt riktig det. Er til det den ene bolten på girkassefestet. Gjengene ble nok med ut med den gamle bolten Den klagde veldig på vei ut hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2020 Lite tips er å prøve å få tak i ny girkassefeste. Jeg ordna ny til min uten problemer for under 200,-. Vil anta du får ordna en iløpet av få dager via finn.no Det passer fra både golf/a3/s3/skoda octavia, med 1.8 eller 1.8T motor. Ta alltid å bruk håndverktøy på disse, og helst momentnøkkel når du strammer til i aluminium 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...