#1 Skrevet Juli 11, 2005 Da har jeg oppdatert litt på sidene.. http://mjosa.vwaudi-club.no/?s=localPage&PageID=27 ta en titt.. Kopier og lim inn linken i explorer,opera,firefox.. velg selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2005 Hallo Ørjan.Skulle gjerne ha byttet ut det bilde av bilen min.Noe jeg kan gjøre selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2005 bare legg det hit eller på bilde tråden så legger jeg det ut.. har ikke slik avansert teknologi for at andre kan endre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2005 Hvis det er noen andre som vil ha bilde av bilen sin der så legg det bare ut her i tråden så slenger jeg de opp etterhvert ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2005 Supert!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2005 Da får vi prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2005 Da er det lagt ut.. gamle bildet blir liggende hvis det ikke gjøre noe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2005 Det er helt greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...