#1 Skrevet November 1, 2020 (endret) Tenkte å selge GTDn min, nå som ny bil er på vei. Beste bilen jeg har eid? Definitivt! 2011 Golf GTD 170hk dsg 183000km "Alt utstyr" Avtagbart hengerfeste Adaptiv understell XDS elektronisk diffsperre Ryggesensor med lukeparkering assist Keyless Dynaudio anlegg RNS510, bluetooth Dekktrykkontroll Farget display i instrumentpanel Oppgradert klima til nyere type (Golf cab 2014+) Alarm, takluke, ledbaklykter, automatiske fjernlys 18" OEM GTI felger sommer 17" OEM GTI vinterfelger 18" OEM GTD vinterfelger Kult regnr? Interiøret er helt og fint, ikke slitt slik jeg ser flere GTI/GTD seter er. Negative ting, og grunnen for salg: Tror den bør få nytt svinghjul. Vibrasjon ved akselerasjon. Glødelampe blinker. Indikerer TPS sensor. Går i nødmodus Senkesett på bilen, som ikke er godkjent i vognkort Interiørlysbryter defekt, auto virker ikke Bulker på tak etter tidligere eier fikk naboen sin trampoline på bilen Skal på EU kontroll innen 02/2021 Registerreim bytte nærmer seg Bilen står i Bergen. Gi meg gjerne en lyd ved interesse. Tenker pris 60.000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2020 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...