#1 Skrevet November 2, 2020 (endret) Heisann! På tide med nytt lokallagstreff ! Jeg reserverer bord til oss på Dolly Dimples Oasen kl 19 Minner om at vi har ute en tråd på forumet her ang ny runde med lokallagsklær, tenkte å la denne gå frem til torsdag. Så hvis du trenger påfyll i klesskapet, sleng inn en kommentar på den tråden Covid-EDIT: Vi må be om at du ikke møter opp dersom du, eller andre du er i nær kontakt med viser symptomer på sykdom eller avventer test-svar på Covid-19. Vi oppfordrer også alle til å holde litt avstand til sidemann/dame Kommer du? -Magnus 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2020 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2020 Her er forøvrig link til tråd jeg nevner i førstepost 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2020 Jeg kommer😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2020 *lagt til en liten Covid-Edit* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 15 timer siden, Leif Andre Johannessen Lie skrev: Jeg kommer😊 Eg trenge skiltplater å klister t passelaten 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...